Tak po vyie uvedenom, som v miernom strese. Prizná sa e na degradáciu nafty som a tak nemyslel.Najprv som chcel vyčerpa nádr, veď v autobazároch tie "krásky" stoja aj rok s minimom paliva.No potom som uvaoval o dotankovaní do plna. Teraz asi budem musie zmeni plán a pohžada niekoho spožahlivého, kto tú moju "loď raz za mesiac vytiahne na plavbu"
Klid. Nebud zase ve stresu. Odstaví to pouze na půl roku a to se z plné nádre nestane hned srajda. Dělám často pokusy s naftou a vím e nafta s FAME (meřo) v uzavřeném neprůhledném kanystru vydrí docela dlouho. Samozřejmě pokud někdo skladuje naftu v průhledným plasáku a venku tak pak mu z toho pokvete řepka. Sám si v kufru vozím dvacku čistý nafty od pumpy a na podzim ji vdycky vyleju do nádre a vezmu čerstvou. Motor je zatím OK a to mám velice náchylné vstřik. čerpadlo od Lucase na čistotu paliva.
Já kdybych měl odstavovat XMo tak mu narvu plnou nádr nafty s VIFem a tamprlí mot. oleje, hodim to na palky, vyndám baterku a tradá do světa. Je jasné e první start motoru po dlouhé době mu nechutná a nadává na kvalitu stravy, drkovat můe, ale serat to musí.