Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Optimální zacházení s motorem HDi
Majk-fox
28.10.2011 19:51 - Optimální zacházení s motorem HDi
99
Ahoj lidi, hledal jsem,ale nenašel vlákno o tom, jak by člověk měl jezdit s moderním HDI motorem, aby mu to neubližovalo, nebo stále jezdím s mírný neklidem na duši, že motor nemá správné točky při řazení atd. a ze všech stran slýchávám řeči, že kdo s těmito motory jezdí pomalu a řadí v nižších otáčkách, tak z něj udělá olejničku a línou hujdu. Je jasný, že pokud dám od volnoběhu 5tku, tak to není to pravý,ale pokud dám v 1500ot čtyřku a plynule přidávám plyn a necuká to, tak mi to příjde ok.Dřív jsem měl starýho nafáka bez turba,tak jsem to neřešil. A s tímto motorem se stále učím optimálně jezdit, myslím kdy v jakých otáčkách řadit,aby to nekurvilo motor a tím nemyslím ve vysokých,to jasný,ale co nízký?? Co je braný u HDI 2.0 16V braný jako týrání motoru a kdy optimálně řadit, když člověk nechce závodit a jed v klidu na spotřebu a aby to nebylo na úkor životnosti motoru? Nekurvím motor, když většinu času co mám auto jsem si vystačil do 3000 Ot? Až na vyjjímky. Jaké jsou vaše poznatky?

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator