Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
Darja
10.09.2011 22:28 - Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
99
jruze napsal(a):
Já tedy nevím,ale olej by se měl ohřát už jen pro to že je propojen s chladícím okruhem vody(napřed funguje jako předehřev a potom jako chladič)-jak u motorového tak AP okruhu oleje - tudíž by mněl mít přibližně stejnou teplotu jako vodní okruh.To by si nikdy nemohla vyměnit olej v AP.

No, vždy jak dlouho to taky trvá při výměně, než se olej ohřeje na 60°C... a za jízdy se vše chladí náporem, takže je to ještě t잚í ohřát. A s novým vodním chladičem je to ještě pomalejší (tak ten desetiletej měl odsloužíno).
Jezdím s V6 denně, vím jak se to auto ohřívá a vím jak se pomalu ohřívá i olej. Budíky nejsou ocejchované (leda to zkusit s diag a zjistit, kde je kolik stupňů), ale nikdy se mi nepodařilo ohřát olej víc jak kousek nad 1/4 budíku. A když jsem ho sportivo jízdou ohřála, pak zvolnila, tak ručička zase o kousek klesla...

Bravo GT: pro rodinu 207 ne, ani v SW (má to moje matka, mrňavý, tvrdý, fuj), 307 jedině v SW, ale i tak je to malý. Ta 407 SW už je na tom clkem dobře.... nebýt rozdíl v hydraulice, není to zlá volba. Jen trefit dobrej kus no.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator