Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Krátké vzdalenosti
Mikra
03.09.2011 16:27 - Re: Krátké vzdalenosti
99
Nic. Já to tak v podstatě mám a nic se neděje. Důležitý je, nevytáčet motor za studena, protože studený olej dostatečně nemaže turbo. Tzn. pár km po startu netočit přes 2000ot.
Pokud budeš jezdit jenom takto krátký vzdálenosti a ke všemu po městě a nebo v kolonách mezi vesnicema, tak se nedostaneš k vypálení FAPu a bude se ti přicpávat. To poznᚠtak, že auto ztratí výkon a budeš si připadat, jako že jedeš Š1000 MB a ještě s vlekem . K vypálení FAPu dochází přibližně jednou za nádrž. Interval vypalování záleží na stupni zanešení FAPu a pohybuje se mezi 300 a 1000km . Při vypalování auto zapne některé spotřebiče a zvýší množství paliva, aby se FAP zahřál a saze v něm usazené shořely. Doporučuje se jet alespoň 5 minut rychlostí víc než 60km/h a s vyššíma otáčkama. V ideální případě si toho ani nevšimneš, auto tě na to nijak neupozorní. Jen když si náhodou všimneš, že při jízdě z kopce a brždění motorem okamžitá spotřeba neklesne na 0, ale drží se kolem 2 litrů, tak to právě probíhá regenerace FAPu a je dobré ji nechat dokončit. Takže nezastavovat, pokračovat pokud možno do kopečka a po pár km si ověřit, jestli už je při brždění motorem spotřeba 0. Pokud regeneraci přerušíš, spustí se po nastartování znova a dokončí se automaticky. Kdybys ji ale přerušoval pořád, nedoběhla by nikdy a FAP by se asi ucpal. Vypálení se dá spustit i diagnostikou, ale to se dělá v krajním případě. Vypadá to složitě, ale není to tak. Prostě pokud auto alespoň jednou za nádrž protáhneš po lepší silnici pár km, tak si FAPu ani nevšimneš.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator