| 	
	| TomasT | 
			| 23.08.2011 12:29 -
				Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi |  |  
	|  
 | Zdravím, potřebovali bychom asi nějaký tip od zkuenějích.
 
 Byl u mě dnes kolega z fóra (MilanC) s tím, e mu auto pořádně nejede (Xsara Picasso 1.6HDI 80kW motor 9HY, r.v. 2004).
 Projíděli jsme auto i s diagnostikou a opravdu tam asi není něco v pořádku.
 
 Testováno na dálnici na na pětku na plný výkon (pedál na podlaze), rychlost kolem 110-140:
 - pocitově opravdu auto akceleruje líněji ne moje C5 (taky 1.6HDI)
 - prý se nedá dostat přes cca 165km/h (dle TP je max kolem 185)
 - turbo dává tlak max 2200 mBar (to vypadá zcela OK)
 - průtok vzduchu max 800 mg/ot (nedokáu posoudit - ale odpovídá naprogramované)
 - max okam. spotřeba 11,5-12 l (to je podle mě málo, mě na C5 se dostává v takovémhle reimu i přes 15)
 - váha vzduchu vyloučena (otestováno s jinou z dobře jedoucího auta, zcela beze změny)
 - auto by mělo být bez FAPu
 - filtr je tam prý sportovní s vyí propustností
 - lanko plynu prý bylo napínané, mělo by být OK
 - chybu do logu auto nehodilo ádnou
 - cca 1-2x za rok při delí zátěi (táhlý kopec, plné auto) se rozsvítí kontrolka motoru (+ určitě nějaká chyba v logu, ale to se teď neprojevilo a staré odpovídající chyby nenalezeny - asi promazáno v servisu), po pár nastartováních zase zhasne.
 - najeto dle tach. 94.000 (i kdy v logu nalezeno několik chybových hláek se stavem kilometrů do 130.000) - take reálně moná 150-160.000
 - průměrná spotřeba paliva OK (spí nií díky niímu maximu při selápnutí plynu)
 
 Po vyloučení turba, jeho regulace a váhy vzduchu mě napadaly u jen takové na místě patně ověřitelné věci:
 - přicpaný katalyzátor
 - přicpaný vzduchový filtr
 - obecně nějaká brzda v sání nebo výfuku
 - motor ve skutečnosti 66kW (ale to snad ne...)
 - lanko plynu napnuli patně
 
 Neřeili jste něco podobného? Napadá vás kde by mohl být zakopaný pes?
 |  
	 |  |  |  
 |  |