Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Hydraulické koule pérování C5
del42sa
11.08.2011 14:18 - Re: Hydraulické koule pérování C5
99
Darja napsal(a):
Tady na toto téma se napsalo už dost. Dokonce i "někteří známí foukači" sami uznali, že se jedná o hloupost.
A si s autem každej dělá co chce.


jen upřesnění, starší koule (ty zelené) mají jinou membránu než koule v C5 (šedé). U starších koulí membrána (nezávisle na poškození) postupně propouští plyn, proto pokud není membrána prasklá nebo děravá, lze kouli zase dofouknout na původní tlak a kouli používat. .link. Na obrázku jsou sice koule na C5, ale od IFHS. Tyto koule nemají vícevrstvou membránu jako originální koule od Citroenu. Tudíž nevydrží určitě tolik co origo koule ! (ale jdou dofukovat)

Membrána u originálních koulí na C5 je vícevrsvá, tudíž nedochází k úbytku tlaku v průběhu používání, ale vlivem namáhání membrány v místě kde membrána nejvíce pracuje dochází k praskání jednotlivých vrstev .link. takovou kouli nemá smysl dofukovat, protože plyn by přes prasklou membránu stejně utekl...

Co ale u origo koulí lze udělat je, že například zvýšíte tlak (pro větší komfort), nebo naopak tlak snížíte (pro sportovnější podvozek) Takovou úpravu lze provést, pokud ji dělá člověk, který ví jak na to

To jen abyste tu někomu nenasazovali psí hlavu !

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator