del42sa
|
11.08.2011 14:18 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
|

|
Darja napsal(a): Tady na toto téma se napsalo u dost. Dokonce i "někteří známí foukači" sami uznali, e se jedná o hloupost.
A si s autem kadej dělá co chce.
jen upřesnění, starí koule (ty zelené) mají jinou membránu ne koule v C5 (edé). U starích koulí membrána (nezávisle na pokození) postupně propoutí plyn, proto pokud není membrána prasklá nebo děravá, lze kouli zase dofouknout na původní tlak a kouli pouívat. .link. Na obrázku jsou sice koule na C5, ale od IFHS. Tyto koule nemají vícevrstvou membránu jako originální koule od Citroenu. Tudí nevydrí určitě tolik co origo koule ! (ale jdou dofukovat)
Membrána u originálních koulí na C5 je vícevrsvá, tudí nedochází k úbytku tlaku v průběhu pouívání, ale vlivem namáhání membrány v místě kde membrána nejvíce pracuje dochází k praskání jednotlivých vrstev .link. takovou kouli nemá smysl dofukovat, protoe plyn by přes prasklou membránu stejně utekl...
Co ale u origo koulí lze udělat je, e například zvýíte tlak (pro větí komfort), nebo naopak tlak snííte (pro sportovnějí podvozek) Takovou úpravu lze provést, pokud ji dělá člověk, který ví jak na to 
To jen abyste tu někomu nenasazovali psí hlavu ! |
| |
| |