Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Risk of particle filter blocking
TomasT
20.07.2011 09:40 - Re: Risk of particle filter blocking
99
Pokud by bylo tlakové čidlo opravdu vadné (nebo kabel k němu), tak aktuální stav celkového zaplnění opravdu nezjistí ani diagnostika, ani samo auto (pokud dostává z čidla nesmyslnou, nebo žádnou hodnotu, může to vyhodnotit jako vadu).
Takže je možné, že regeneraca běží v nějakém náhradním režimu a těmi hláškami auto upozorňuje, že skutečný stav zaplnění filtru je pro něj neznámý.

Pokud by čidlo bylo OK, tak se samozřejmě stav zaplnění filtru cerinem i sazemi zjistit dá (cerin se počítá v gramech podle aditivací takže čidlo nemá vliv, saze+cerin dohromady měří podle toho tlakového čidla v % zaplnění filtru). Své řekne i průměr najetých km mezi regeneracemi (to ti na diagnostice říct mohl) která se díky přibývajícímu cerinu časem snižuje.
Zároveň pán mohl otestovat, jaké čidlo dává online hodnoty při běžícím motoru v různých otáčkách, a ne jen se odkazovat na nějakou hlášku.
Pokud bys měl cestu kolem Prahy...

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator