U nás je asi opravdu největí problém v autorizovaných servisech napříč spektrem značek. Mám pocit, e se v těchto servisech bojí uznat jakoukoliv závadu jako záruční. Nevím, jestli to tak funguje i na západ od nás. Takový prodejce se servisem moná pro fabriku působí jako méně problémový, ale pokozuje tím dobré jméno značky. Zákazník sice chvíli piskuje a mektá a pak si to zaplatí sám, protoe auto potřebuje. Servis uetří práci s papírováním okolo reklamace a na svoje si stejně příjde. O tom jak je plno zaměstnanců loajálních k firmě (značce), která ho iví by se dalo napsat hodně. Něco jako stavovská čest je pro větinu z nich neznámý termín. Proto je lepí nechat dělat opravy u někoho, koho to baví, má o to zájem a hlavně neřekne třeba pěknou větu jako sousedovi ( ve značkovém servisu). " To byla nějaká mladická nerozvánot, e sis koupil Citroena, né?"