Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: C5 1.6 HDi
eger
13.07.2011 14:06 - Re: C5 1.6 HDi
99
Jak rikam jiz ponekolikate, nechci C5 hanit, bylo a je to me vysnene auto. Ale ohledne tech najetych km musim znovu opakovat, ze jsou najety na dalnici mezi olomouci a kaiserslauternem rychlosti 130 km, ve vyjimecnych pripadech 150km. ale to opravdu vyjimecne. Z toho duvodu si myslim (snad i proto, ze jsem inzenyr letecke techniky), ze vhodnejsi a pro auto ohleduplnejsi zpusob najeti 21500km neexistuje. Vic uz se hyckat neda. Mam spatny pocit, ze kdyby se konkretne moje auto melo pouzivat napr. jako TAXI v Brne, Praze, Olomouci atp., tak by kleklo po 100000 a nikdo by s nim uz asi nic nebyl schopen udelat. Uprimne receno, s..e me to. Porad se divam na starsi auta, ktera potkavam v nasi republice, mam na mysli Favority, Felicie, Opely omegy, stare Sonaty, Toyoty atd. a rikam si, kolik km ta treba 15-ti leta auta mohou mit najeto a porad jezdi. A pochybuju, ze by do jejich opravy nekdo investoval 100000 Kc.
Predtim, nez jsem si koupil novou C5, jsem mel Forda escorta 1.8 TD a predtim Opel rekord 2.0i (benzin, r.v 1986). Obe tato auta jsem koupil jako jeta, ale nikdy jsem nemenil cokoliv v prevodovce. Kdyz jsem forda prodaval, mel na tachometru 220000km, najel jsem na nem 140000km a menil jsem jen zadni loziska a kosticky ke stabilizatoru. Rekord mel v dobe prodeje na tachometru 280000 a menil jsem jen predni loziska, najel jsem na nem pres 120000 km. Je pravdou, ze obe auta trpela na korozi, ale to byla bolest vsech tehdejich vozidel. Na zamysleni je i to, ze ja neznam skutecny stav, kolik obe auta veskutecnosti najela, neznal jsem jejich historii, nevim, jestli a kolikrat byla tato auta bourana, protoze tato auta byla dovezena z neemecka...
Ocekaval jsem nejmene tu samou, spis ale vetsi vydrz od noveho auta, predpokladal jsem za na novem toho najedu vic bez vetsich invetici, jsem ale zklamany. Pise se mi to tezko, ale je to tak.
Kdybych C5 daval do opravy a na pravidelny servis nejakemu pepovi do stodoly a ne do autorizovanych servisu, asi by kazdy rekl, ze to je to pricina toho, v jakem stavu to auto je. tomuto jsem se chtel vyhnout, veril jem, ze kdyz autu dam, to co potrebuje, kdyz se vse bude delat s originalnimi pripravky a ne za pouziti kladiva a vetsiho kladiva, ze se to projevi, ale vysledek je takovy, jaky je.
Po pravde receno, i v olomouci v servisu rikaji, ze 200000km je hranicni stav, kdy se zacne vse kazit.
Docela by me zajimalo, kolik bych investoval do oprav, kdybych nemel diesela, ale benzin. Nedivil bych se, kdyby konecne celkove naklady za benzin a opravy byly mensi...

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator