Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Čidlo vačky - problém s nastartováním
lokutil
09.07.2011 11:38 - Čidlo vačky - problém s nastartováním
99
Zdravím všechny nadšence a předem díky za jakékoliv info. Podotýkám, že autům příliš nerozumím. Před rokem jsem koupil starší C8 r.v. 2006 2.0HDi 16V. Nechal jsem vyměnit rozvody. Po cca měsíci mám problém nastartovat. Motor točí, občas škytne, ale nechytne. Pak třeba za hodinu chytne a bez problému jezdím. Nikdy mi to za jízdy nechcíplo. Šup s ním na diagnostiku - chyba čidla vačky - není synchro s klikou - nenastartuje. Provedena výměna čidla vačky. Jezdím pár měsíců a opět to samé. Servisák mi tam vrátil původní čidlo vačky a ono to s ním funguje !?!?! Zdálo se, že tedy problém není v čidle vačky, ale v kabeláži. Takže (v jiném servisu) mi natáhli 3 nové dráty od konektoru řídící jednotky k čidlu vačky. A problém přetrvává. Třeba týden jezdím úplně OK, a pak najednou nenastartuji, tak to chodím zkoušet a třeba druhý den nastartuji a pak zase jezdím (dost nepraktické). Takže kabely nový, čidla vačky několikrát měněná a problém stále stejný. Vzal jsem multimetr (následně i osciloskop) a měřil napětí na drátech vedoucích k vačce. (1xkostra, 1x napájení 5V, 1x data z vačky - v klidu 12V po úspěšném nastartování se napětí pohybuje mezi 3V a 9V (měřeno multimetrem), - usuzuji z toho, že to jsou impulzy z vačky. Teď, když mi mi nejde nastartovat - při startování na drátu z vačky měřím 9V a napětí "se nehýbe", impulsy nejdou. Proč ? Čidlem vačky to není (několikrát měněno). Na vačkové hřídeli musí být nějaký výstupek nebo naopak zářez, který má přes čidlo udělat ten impuls. Je možné, aby tato část vačk.hřídele byla nějak uvolněná, prasklá, nebo prokluzovala ? Dík za info.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator