Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Rozdilna ucinnost zadnich brzd
JirkaŘ
02.06.2011 06:41 - Re: Rozdilna ucinnost zadnich brzd
99
Ono těch možností proč to brzdí rozdílně může být více... dělal jsem před pár měsíci zadní brzd na bráchově C5 I Breaku, a zatímco pravý zadní kotouč brzdil... (už kov na kov - sjel desky až do konce), tak levá strana nebrzdila vůbec ! Naopak, ještě tam zbyla tak půlka obložení. Příčina ??? Desky se přidřely ve třmeni. (Bordel) A Pístky je nepřitlačily ke koutouči. Prostě to s nimi nehlo. Když se mi je podařilo ze třmenu dostat pryč, tak váleček šel zatlačit do vnitř třmenu prstem... stejně jako na druhé straně.

Fakt se chce na to podívat pořádně. Může to být i "blbost". Jenže i taková ptákovina pak ovlivní to, jak se brzdy chovají. Když ti řekli v servisu, že "prej tlak kterej tam jde je spatnej..."nejakej ventil blbne nebo prepoustec tlaku" - měli toto změřeno ??? Kdyby na obě brzdové trubky nasadili převod s tlakoměrem -( není problém udělat závit je tuším že 10x1,5) tak po sešlápnutí pedálu brzdy by se ukázaly hodnoty. Pokud by tlak v trubkách na obou stranách byl shodný (jakože myslím že ano - není důvod, aby byl jiný), tak pak je třeba hledat chybu ve třmenu který brzdí méně. (Přidřený váleček, bordel na ploše kde se pohybují desky atd.)
A samo taky vyměnit brzdovou kapalinu - pro jistotu... Kdy byla měněna naposledy ? Předepsáno je 1x za 2 roky.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator