Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Motor běží na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
miskod
04.03.2011 12:45 - Re: Motor běží na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
U??vate?
nuz...nechce sa mi to pisat znova...Skopirujem to:
Ono je sice pekne ze auto ma lambda regulaciu, ale to je snad najpomalsia regulacia bohatosti zmesi aka moze byt. Preto ma riadiaca jednotka tabulkove hodnoty a pomocou vystupu z lambdy ich len mierne koriguje. Ked ja rychlo stlacim plyn, tak chcem aby mal motor dane otacky (resp. aby vstrekoval dane mnozstvo paliva) hned. To znamena aby sa bohatost zmesi dostala blizko idealu. Bez tabulkovych hodnot v RJ by to neslo. Blbe ale je ze tieto tabulky nie su pevne, ale su adaptivne. To znamena, ze ak mam zle nastaveny plyn, tak si auto po case naberie zle hodnoty a zacne to na benzin blbnut. Napr. ak za danych podmienok (poloha pedalu, tlak paliva, teplota motora, teplota vzduchu,...) pri jazde na benzin mam otvoreny vstrek 10ms, tak za rovnakych podmienok pri jazde na plyn musi chciet mat motorova RJ otvoreny ten benzinovy vstrek tiez 10ms (plynova RJ nerobi nic ine len prepocitava tuto dobu na dobu otvorenia plynoveho vstreku). Ak je to zle nastavene, tak sa pri jazde na benzin po stlaceni pedalu dostane bohatost zmesi daleko od idealu a prichadza na rad dlheeeeeee doregulovavanie labda regulaciou. Toto kludne moze trvat dve,tri sekundy. Toto je presne odpoved pre tych co sa im (hlavne studene) auto na benzin dusi a po case normalne vystreli. Naprava je mozna resetom motorovej RJ a poriadnym nastavenim lpg (niekym co vie co robi). Na ten reset na mojej xsare 1 stacilo precitat a vymazat (aj prazdnu) chybovu pamat.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator