Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Turbo 1.6 HDi / C5 II
felix81
23.01.2011 14:07 - Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II
99
Nejsem těchto motorů znalý ale princip je stejný u všech dieselů. Přidřené turbo u tohoto motoru bych řekl že bývá kvůli:
1: špatný olej (Shellu nevěřím ani dobrý den)
2: špatná regulace turba
3: přicpané olejové potrubí
4: extrémě namahané turbo (je to i logické u tohoto přefoukaného pravého motoru)
5: od výroby špatně postavené turbo (zrovna tenhle kus)
6: FAP filtr. Proč? FaP filtr je špunt ve výfukovém potrubí tzn: roztočené turbo se pere jak s tlakem plynů od motoru tak s proti tlakem plynů které se nestačí procpat tou ekozhovadilostí. Pokud je ten Fap kokot ještě přicpanej tak výsledek na sebe nenechá dlouho čekat.
Náprava:
1: změnit olej a lejt tam to co tam má být.
2: Zkontrolovat regulaci turba a opravit ji.
3:vyčistit olejové potrubí
4: nevím jestli na tenhle motor existuje turbo které by sneslo ten zhovadilý downsájzing
5: reklamovat turbo
6: nechat vyhodit tu Eko kokocinu, dát tam místo ní jen rouru, nechat ten Fap zrušit v pičítači a vesele pouštět trošku sazí do ovzduší s pocitem většího výkonu, menší spotřeby A HLAVNĚ ušetřených peněz.
7: Tohle auto s tíhmhle blbým motorem poslat k čertu a koupit si radši C5tku s obsahem 2.0 a vyšším.
8: nenechat se zblbnout longlife olejema a měnit ho pravidelně po 10 000km. Když ho víc honíš tak i klidně po 8000km. + vzuch. olej. filtr. Já to tak dělám a nemám absolutně problém s nákým turbem.
Zdar F

PS: Dyk je do očí bijící že s tímhle motorem musí být jen a jen problémy. 1.6tka a má 80kw. To je přece totální kokocina aby tenhle šicí stroj s takovýmhle výkonem něco vydržel. Kdyby měl 50kw tak tomu rozumim ale tohle jde mimo mé chápání.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator