| 	
	| felix81 | 
			| 23.01.2011 14:07 -
				Re: Turbo 1.6 HDi / C5 II |  |  
	|  
   | Nejsem těchto motorů znalý ale princip je stejný u vech dieselů. Přidřené turbo u tohoto motoru bych řekl e bývá kvůli: 1: patný olej (Shellu nevěřím ani dobrý den)
 2: patná regulace turba
 3: přicpané olejové potrubí
 4: extrémě namahané turbo (je to i logické u tohoto přefoukaného pravého motoru)
 5: od výroby patně postavené turbo (zrovna tenhle kus)
 6: FAP filtr. Proč? FaP filtr je punt ve výfukovém potrubí tzn: roztočené turbo se pere jak s tlakem plynů od motoru tak s proti tlakem plynů které se nestačí procpat tou ekozhovadilostí. Pokud je ten Fap kokot jetě přicpanej tak výsledek na sebe nenechá dlouho čekat.
 Náprava:
 1: změnit olej a lejt tam to co tam má být.
 2: Zkontrolovat regulaci turba a opravit ji.
 3:vyčistit olejové potrubí
 4: nevím jestli na tenhle motor existuje turbo které by sneslo ten zhovadilý downsájzing
 5: reklamovat turbo
 6: nechat vyhodit tu Eko kokocinu, dát tam místo ní jen rouru, nechat ten Fap zruit v pičítači a vesele poutět troku sazí do ovzduí  s pocitem větího  výkonu, mení spotřeby A HLAVNĚ uetřených peněz.
 7: Tohle auto  s tíhmhle blbým motorem poslat k čertu a koupit si radi C5tku s obsahem 2.0 a vyím.
 8: nenechat se zblbnout longlife olejema a měnit ho pravidelně po 10 000km. Kdy ho  víc honí tak i klidně po 8000km. + vzuch. olej. filtr. Já to  tak dělám a nemám absolutně problém s nákým turbem.
 Zdar F
 
 PS: Dyk je do očí bijící e s tímhle motorem musí být jen a jen problémy. 1.6tka a má 80kw. To  je přece totální kokocina aby tenhle icí stroj s takovýmhle výkonem něco  vydrel. Kdyby měl 50kw tak tomu rozumim ale tohle jde mimo mé chápání.
 |  
	 |  |  |  
 |  |