TomasT
|
01.11.2010 12:08 -
Re: Řídící jednotka čerpadla aditivace
|
|

|
Ahoj, znovu oivím tuhle diskusi.
Po nějaké době jsem znovu proel auto s diagnostikou, zda u je ve OK - a ono to vypadá pořád stejně.
Řídící jednotka aditivačního čerpadla (ADDGO3):
- tvrdí e je ve OK, ádná chyba
- zvukový test čerpadla OK (slyím ho)
Počítač vstřikování (EDC16C34_DV6):
- v parametrech: "Vzdálenost ujetá od poslední regenerace: 334km" (to se zdá být vcelku OK)
- v parametrech: "Zaplnění filtru částic sazemi 45%" (to se zdá být vcelku OK)
- v parametrech: "Porucha systému aditivace: Aditivace není moná"
- v parametrech: Objem aditiva zbývajícího v zásobníku: 3000 ml (nezmění se ani po testu čerpadla přes počítač aditivace)
- v parametrech: Hmotnost aditiva ve filtru pevných částic: 40g (hodnota nejspí převzatá z počítače aditivace - 1. počitadlo)
- test přísluenství - Čerpadlo aditivace: "Sputění není moné"
- v závadách vstřik. jednotky ádná závada související s aditivací není (je tam jedna permanentní o obvodu relé havení "P1351 - Napájené relé a nikdy nenapájené svíčky")
A teď nevím - probíhá běně aditivace jen na vyádání počítače vstřikování (a tedy neprobíhá), nebo se o to stará sám počítač aditivace a normálně aditivuje? A počítač vstřikování je jen nějak patně nastaven, e si myslí, e se o to má starat on? 
Někde v dokumentaci jsem četl, e u C5 existují různé monosti, ale pochopil jsem z toho, e pokud tam počítač aditivace je, tak se o to stará on (dozví se o otevření nádre a doplnění paliva a podle toho dávkuje). |
| |
| |