Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: serizeni ostrikovacu
vilous
04.10.2010 18:50 - Re: serizeni ostrikovacu
99
Je to konstrukční kiks - asi páni v konstrukci popili trochu pastisu a nemohli to pak zkusit za jízdy.
Takže pokud při stojícím autě stříkají obě trysky zhruba stejně a mlha pokryje zhruba celé sklo, tak nemá cenu cokoli měnit - tak to prostě je a výměna dílů za stejné nic nevyřeší. Prostě místo silného proudu několika trysek zvolili mlhu, která se ale snáže unáší větrem, takže přes 40 km/h je to bída. Seřizovat nic nejde. Jak správně píše Darja, hledat zázračné složení kapaliny nemá smysl, její složení se zásadně mení od tekoucí vody s měrnou hustotou těsně přes 1 a nízkou viskozitou až po směsi z lihu či glycerinu s hustotou 0,8 a vysokou viskozitou.
Takže pokud možno ostřikovat při nižších rycglostech, při vysokých nechat stříkat opravdu dlouho s tím, že značná část směsi ostříká následující auto. Nebo vyměnit trysky za úplně jiný typ - zkušenost nemám, někdo tu psal, že C5 II má trysky lepší.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator