Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
Froggy
02.09.2010 10:29 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
Za?iato?n?k
Dyjegoo napsal(a):
čau, přesně tohle mám taky. Ty první rozjezdy jsou šílený. Když sešlápnu pedál, místo aby se to rozjelo, tak to chcípe, auto skáče, dole mlátí spojka nebo děs běs. Kdyby jsi na to přišel, dej prosím info, díky moc.

Takže jsem na tom taky stejně. Když auto stálo v noci venku a teplota klesla pod 9 stupňů následovalo toto-start v pohodě, chod na sytič ok, když zavřu vrata a vrátím se k autu (cca 40 vteřin) už to má zvuk jako by to šlo na tři-ale né až tak markantně. Rozjetí ok, po ujetí ani ne 50ti metrů se auto dusí a čím víc přidám, tím lépe chcípne, po vymáčknutí spojky chcípne i z volnoběhu. Po okamžitém opětovném nastartování bez problémů ihned naskočí a v pohodě se rozjede. Po dalších 50ti metrech se to opakovalo a potom ještě třikrát. (při jízdě v ranní špičce po Plzni fakt zábava . Po přepnutí na plyn je už vše ok a auto jede úplně normálně. Ale ted' při prvním chladnějším ránu to navíc po přepnutí na plyn a po vytočení do vyšších otáček najednou (po tom, co to táhlo jak blázen)ztratilo výkon a šlo na tři válce-to už bylo opravdu poznat dobře. Ujel jsem cca 200m než se dalo bezpečně zastavit. Po vypnutí klíčku a opětovném nastartování to už jelo úplně normálně. Napřed jsem si myslel, že by to mohl dělat jeden vstřik, ale jelikož se po té jízdě na tři válce rozsvítila porucha katalyzátoru (což jsem logicky čekal-lambda si čuchla nespáleného benzínu, po dalších cca třech startech ještě týž den závada katu zmizela), benzín do válce zřejmě jde..
Škoda že se mi to nestalo minulý týden, to jsem byl několok dnů v Olomouci, tak bych zajel k Autodiagovi, takhle zatím budu jen hádat a zatím dám nabít baterku-stáří neznám, ale chytá v pohodě-ikdyž po ránu je ručička baterky už dost blízko k levým čárkám ukazatele...
Napadá mě snad jen zapalovací lišta-někde jsem četl, že má životnost nějakých 130000 km, já mám (zřejmě poctivých) 139000, mohlo by to být ono? Že by za studena takhle blbla?

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator