Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
krem
10.08.2010 11:05 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
99
tief napsal(a):
1) ak prvy start hned chcipne tak sa teplota motora prakticky nezmeni

To ne, ale pocitac vyhodnoti jinak podminky startu - motor se neudrzel v chodu=neco spatne --> start vice benzinu a mene vzduchu. Nevim, jak to dnesni vstrikovadla prakticky delaji, ale po staru nastartovani se syticem (studeny motor) nebo bez sytice (teply motor).

tief napsal(a):
2) "ozivenie" baterie zlepsilo situaciu, mozno nova bateria situaciu vyriesi ?

Mozno ano, mozno nie. Dosud slouzi a na testu ukazala 80% stav, takze pro startovani by to melo bohate stacit. Zadne line protaceni starteru. Brnknu a motor naskoci (a pokud je studeny, tak taky obvykle po par skytnutich chcipne ). Normalne se rozbehl na neco kolem 1200 ot/min a po zahrati otacky klesly na volnobeznych 800 ot/min. Ted se prave otacky pri prvnim startu jakoby snazily o onech 800 volnobeznych, zakolisaji, neudrzi se a jdou na nulu . Pri druhem otoceni klickem vylitnou na "sycenych" 1200 ot/min a uz motor normalne slape.

tief napsal(a):
3) palivovy filter si kontroloval ?

Proc ?? Pokud by byl ucpany, tak by se to projevilo snad i pri behu motoru a nejenom pri studenem startu.
No uvidim, co to bude delat dal

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator