Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
draceq
20.07.2010 09:58 - Re: Jak a proc jste zvolili C5? :-)
99
Tak jsem už také rozšířil řady majitelů tohoto menšího soukromého letadla Zatím po třech dnech a 400km naprostá spokojenost, tak doufám, že to tak bude i na dále. C5 jsem si pořídil poté, co jsem po mnou nezaviněné lehké bouračce (která ovšem i tak znamenala dle pojišovny totálku) u dosavadního vozítka začal uvažovat, zda dát peníze do opravy, a nebo raději peníze od pojišovny dát do nového auta (tabulková cena toho dosavadního auta byla dle pojišovny 26.000, tržní odhaduji tak na 35.000).

Začal jsem koukat po netu a po referencích od známých a pomalu to začínalo vypadat na pořízení C4... nakonec jsem původní vozítko opravil (za zlomek ceny vypočítané pojišovnou), ale myšlenka na nové stále tak nějak hlodala. Asi za 14 dní jsem se náhodou potkal s kamarádem automechanikem z Čech, jehož známý vozí auta ze Španělska. Zmínil jsem se o úmyslu pořídit C4, no a byla mi nabídnuta C5, která zrovna byla dovezena před 2 měsíci ze Španěl. 14 dní jsem se rozmýšlel, hledal, studoval tohle fórum, kontroloval VIN v Citroenu a nakonec jsem sedl do auta, jel 200 km a udělal to, před čím mě onen kamarád varoval, a nedělám, pokud to auto nechci koupit - sedl jsem si do něj a projel se Což mělo za následek, že pětečka skončila u mě na dvorku

Je to kousek z roku 2005 (tedy C II), jezdí od 12 měsíce 2005 (takže cca 4,5 roku) a na tachometru má, světe div se asi poctivých (po kontrolách VIN a pátrání po autě) 82tkm (je to kolem a kolem vlastně reálné, já jezdím denodenně do práce 15 km tam, 15 zpět, bez auta se skoro nehnu z baráku a najezdím 17tkm ročně - dlouhé trasy nad 1000km max. 1 - 2x za rok) no a díky jižnímu původu v životě nevidělo sůl - takže motor i podvozek po stránce vzhledu a vnější koroze jako nové. Spotřeba nádhera, 200 km se zapnutou klimou za 4,9l/100km Když budeme hodní na turbo (tzn. mimo jiné dochlazovat po rychlé jízdě, snad to dělal i původní majitel, zatím jede a zní v pohodě) a nebudu ho moc často honit 190 po tankodromu (rozuměj: D1), tak snad ještě motor chvíli poslouží bez nutnosti větší investice.

Výbava byla poskládána trošku "španělsky" - klima 2 zóna automat, ale přitom není tempomat (v září bude dodán ), nejsou vyhřívaná sedadla (do našich podmínek bohužel), a je bez FAP filtru (při cenách nového bohudík). Sklápění zrcátek taky oželím (jak říkal kamarád, led a námraza v zimě je první věc (přimrzlé sklopené zrcátko je fajn ), no a když ti někdo ukopne v dobrém rozmaru sklopné zrcátko je věc druhá - rozdíl v ceně oproti běžnému je značný). Jinak světelné a dešové senzory jsou, okna komplet elektrika samozřejmě taky. Připadalo mi to, že si tu výbavu původní majitel odkřížkoval tak, aby vyhovovala jižnímu podnebí.

Jinak jsem zatím nadšen a doufám, že mě to hned tak nepřejde.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator