| 	
	| TomasT | 
			| 09.07.2010 18:59 -
				Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi |  |  
	|  
 | Mám podobný problém - poraďte prosím.  Před týdnem po cestě na Slovensko mi po cca 50 km jízdy v jednom kopci vyskočila hláka "Depollution system faulty", rozsvítila se kutá kontrolka motoru na přístrojovce a auto ztratilo výkon. Zkusil jsem to na místě vyřeit jednoduchými pokusy (vypnout, znova nastartovat, odpojit baterii) - beze změny. Take jsem na Slovensko a pak v úterý zpět dojel v tomhle stavu se sníeným výkonem (po rovině vcelku OK, do kopců na D1 neudrí na pětku rychlost a zpomaluje, spotřeba nafty OK).
 Po návratu jsem pročetl diskusi na tohle téma a zjistil, e sám s tím bez diagnostiky asi nehnu a auto ve středu hodil do servisu, kam to mám blízko (.link.
 Dnes jsem auto dostal nazpátek s tím e p.Plachý mi řekl, e na tenhle problém nestačí a závadu odstranit nedokáe. Problém nízkého výkonu je podle něj v nesprávné regulaci turba, které ve vyích otáčkách nevytváří dostatečný tlak, take vstřikovače nejsou ochotny dát více paliva do válců. Ale proč se turbo nereguluje správně určit nedokázal. Výstupy z diagnostiky jsou prý divné a nejednoznačné - po vymazání vech závad (5 hláek) a projetí auta se prý objevily nové (z toho jen 1 nebo 2 stejné - nesprávné signály z čidel tlaku) a některé zbylé vypadají jako nesmysly (jedna prý o havení, jedna o čidle chlazení a pak jetě o příli bohaté aditivaci). Pouitou diagnostiku nevím, Proxia to nebyla - nejel jsem tam na diagnostiku ale odstranění závady (take výstup z ní ani nemám, vekeré info bylo jen ústní).
 - Podtlakový regulační ventil je v pořádku (ten jsem zkouel předtím i já)
 - Spojovací podtlakové hadičky regulace prý jsou v pořádku
 - Hadice a chladič za turbem jsou prý také v pořádku
 - FAP filter prý je v pořádku (dle diagnostiky)
 - Turbo se točí (mechanicky se zdá v pořádku)
 - V palivové soustavě diagnostika ádné problémy nehlásí
 - Startování a volnoběh - podle mě pocitově bez problémů
 - Na neutrál nebo na jedničku jde motor vytočit a k 5.000 otáčkám (ale moc se mu tam nechce, jde to pomaleji)
 - V zátěi motor nemá správný tlak za turbem (dle diagnostiky) a tedy ani správný výkon
 - Pocitově při jízdě to vypadá, e dokud pedál plynu mačkám lehce, ve je OK, ale kdy překročím určitou hranici auto netáhne (dokonce mi připadalo, e kdy o kousek pedál povolím, tak se výkon o trochu zvýí)
 - Asi to nesouvisí, ale přiblině před 1500km jsem měnil vechny filtry a olej (ve běné díly z Automaxu).
 
 Take současná situace je, e e kontrolka motoru u nesvítí, warning log v autě je u čistý, ale závada přetrvává.
 Můete mi poradit buď nějakou konkrétní radu co dále zkusit, na co se zaměřit, nebo dobrý servis za rozumnou cenu v Praze který by mi pomohl? (Značkové měniče dílů si nechávám a jako poslední monost)
 |  
	 |  |  |  
 |  |