Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Antipollution system faulty - dieselové motory
jruze
05.03.2010 00:32 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
U??vate?
Nevím přesně,ale mám za to že to turbo ven nedostaneš někdo i říkal že je lepší vyndat motor(já to ještě nedělal).Když hlásí diagnostika vysoký tlak tak je to proto že to šoupě nechodí( v níských je kanál otevřen a spřibývajícími otáčkami přivírá ) jednoduše to odškoušíš tak jak jsem ti to radil- na turbu je membrána - vede do ní hadička - tu odpoj a nasaď na ní kus jiné a pusou nacucni a koukej jestli se hýbe ta tyčka z té membrány - pokud ano tak to šoupě chodí a tudíž reguluje-nic jiného tam není a pokud tam nepůjde udělat podtlak(budeš nasávat vzduch tou hadičkou tak je membrána KO.Takle odskoušíš činnost regulace výkonu turba.Pokud to codí tak jak říkám tak musíš jít po hadičkách a najít netěsnost(další je na cestě membrána promenné délky sání - to je ta tyčka od víka ventilů směrem k převodovce,potom ventilky pod krytem u koule pérování(na straně řidiče) další ovládání EGR ventilu až k vývěvě - kterákoli netěsnost tě zbaví podtlaku a když není v okruhu podtlak tak nejde žádná regulace i když jsou membrány OK.Projdi to jak říkám a potom teprve rozebírej!!!

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator