| 	
	| jruze | 
			| 05.03.2010 00:32 -
				Re: Antipollution system faulty - dieselové motory |  |  
	|  
   | Nevím přesně,ale mám za to e to turbo ven nedostane někdo i říkal e je lepí vyndat motor(já to jetě nedělal).Kdy hlásí diagnostika vysoký tlak tak je to proto e to oupě nechodí( v níských je kanál otevřen a spřibývajícími otáčkami přivírá ) jednodue to odkouí tak jak jsem ti to radil- na turbu je membrána - vede do ní hadička - tu odpoj a nasaď na ní kus jiné a pusou nacucni a koukej jestli se hýbe ta tyčka z té membrány - pokud ano tak to oupě chodí a tudí reguluje-nic jiného tam není a  pokud tam nepůjde udělat podtlak(bude nasávat vzduch tou hadičkou tak je membrána KO.Takle odskouí činnost regulace výkonu turba.Pokud to codí tak jak říkám tak musí jít po hadičkách a najít netěsnost(dalí je na cestě membrána promenné délky sání - to je ta tyčka od víka ventilů směrem k převodovce,potom ventilky pod krytem u koule pérování(na straně řidiče) dalí ovládání EGR ventilu a k vývěvě - kterákoli netěsnost tě zbaví podtlaku a kdy není v okruhu podtlak tak nejde ádná regulace i kdy jsou membrány OK.Projdi to jak říkám a potom teprve rozebírej!!! |  
	 |  |  |  
 |  |