Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Šroub na tažení vozidla - tažné oko
najk
09.02.2010 18:27 - Re: Šroub na tažení vozidla - tažné oko
99
tak takhle vypadá ten šroub pro "t잚í auta" .link. , především chci ovšem podotknout, že jestli opravdu stojí výše zmiňovaných (Bery62) 308,- kč, tak ani náhodou bych ho nedělal!!!! a to proto, že jsem od přírody líný. Dále chci ale taky podotknout, že tato téma začala slovy: "Po čase jsem zjistil že nemám ve výbavě šroub na tažení a nikde jsem ho nesehnal,tak jsem si ho chtěl vyrobit ale nevím jaký tam je závit.Poradí někdo?" Nechci dále zaplevelit a podnítit diskusi o legování, popouštění, nebo obrábění kovů o výpočtu šroubů namáhaných tahem, střihem nebo ohybem, anebo o prostřelených oknech. Na první dotaz, dle mého názoru, by měli být asi tak dvě odpovědi. Jedna ve smyslu: neblbni, to nemá cenu sežeň na vrakáči, nebo si ho kup. Druhá odpověď něco ve smyslu : je to závit M12x1,75, pravý a je na tazateli jak se rozhodne. A další : já ho sehnal tam a tam a za tolik. Nemělo by jít tady o to kdo druhého trumfne v "zaručené odpovědi" a navíc bez znalosti složení a vlastnosti ocelí. Jinak to oko je z materiálu průměr 10 mm, ocel je kvalitní, spíše tvrdší (zřejmě hlazenka - dle starých norem někde kolem 11500) a ty sváry jsou pouze dva cca 2 cm dlouhé (děs a běs). Dřík je strojně obrobený t.j. není kován v zápustku. Jinak šroub by měl být zašroubován min. 2,5 násobkem průměru. To vše a kolego Rameli mᚠna výběr jak se rozhodnout. No asi tak.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator