Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Depollution system faulty
Elmak
23.11.2009 19:17 - Re: Depollution system faulty
99
Mně se to stalo v sobotu (hláška Antidepoluttion fault), rozsvítila se kontrolka motoru a auto ztratilo výkon. V neděli jsem auto protáhl asi 70 km, abych vyčistil fitr pevných částic. Bez výsledku. V pondělí jsem si nechal za 500 bez DPH vyjet a smazat chyby. Byly tři - jedna se týkala tlaků přeplňování a dvě váhy vzduchu. Vyčistil jsem váhu a po nastartování jsem při další vizuální kontrole našel závadu. Chybějící šroubek držící hadici z turba k chladiči, hadice tím pádem byla volná a prodřela se o kontrolku měrky oleje. Provizorně opraveno páskou (vzduch je horký a páska špatně drží). Objednal jsem v Teplicích u Peugeota (začali dělat i Citroen) novou hadici, cena 1218 bez DPH. Podobná závada se mně kdysi stala na Ford Tranzit - vyletěla ta samá hadice za turbem a auto ztratilo výkon a byl slušet hučivý zvuk. U C5 nebylo nic slyšet, to prodření bylo malé, ale rozhodilo to tlaky vzduchu. Malá diagnostika u Peugeota v Teplicích na C5 stojí asi 475, zjistí stav zanesení FUP filtru a množství spotřebovaného (vstříknutého) aditiva a z toho se zjistí zůstatek v nádržce. FAP trvale odstraňují (vyjmou vnitřek filtru a přepíší software) na Moravě (pro reklamu, či doporučení využij systém www.ccca.cz) na 1,6 HDI za 7000 se zárukou, že projdete emisemi. Na tomto webu je i zajímavý článek o zbytečnosti FAP filtru.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator