| 	
	| Darja | 
			| 27.09.2009 13:26 -
				Re: Mám svého prvního Citroëna!!! |  |  
	|  
   | Ahoj, tak nejdřív tě tu vítám  
 Co se FAPu týká, diskuzí je tu doopravdy hodně
  Důleité je pochopit, jak FAP funguje (co v servisech nevědí, pro ně je to díl, co se za 17.000Kč mění). Pevné částečky mají velikost okolo 0,09 mikronů a obsahují uhlík a uhlovodíky. Filtr pevných částic tyto částečky zachytí a vypálí je, částečky hoří při cca 550°C, ale normální teplota výfukových plynů je pouze okolo 150°C. Během expanzní fáze ve spalovací komoře je vstříknuto palivo, které během hoření dokáe zvýit teplotu výfukových plynů na 350°C a 400°C. Katalyzátor pracuje s nespálenými uhlovodíky, které vznikly po dodatečném vstříknutí paliva a tak zvyuje teplotu o dalích 100°C. Díky pouítí Eolys aditiv se podaří pevné částečky spálit ji při 450°C.
 Eloys se doporučuje doplnit kadých 80 000km, auto si o něj umí kňournout samo.
 
 Rozvody má napsané v servisce, nevím přesně, ale asi 120tis? Kluci s Hdičkama ti to upřesní.
 
 
 Pokud má auto chvilku, tak určitě si zajeď k někomu ikovnému na diagnostiku. Nevědomost je moná sladká, ale v případě auta se někdy prodraí a je lepí vědět, jestli není problém
  
 Přeji hodně sastných km
    |  
	 |  |  |  
 |  |