Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Kontrolka rezervního množství paliva / dojezd
Ales
22.08.2009 21:47 - Re: Kontrolka rezervního množství paliva / dojezd
99
Růža napsal(a):
.....palivové čerpadlo může potom násat tuto pěnu ve které je vzduch a už jsou problémy. Vstřiky i čerpadlo common railu jsou naftou mazány a bez ní se velice opotřebovávají a jdou do kytek. U těchto motorů si dej obzvl᚝ pozor a ti nafta nedojde. Byly by z toho docela zbytečné problémy.

Normálně tankuju už před rozsvícením kontrolky, ale nechce se mi tankovat u malých pump, takže někdy radši kus popojedu.
Známej jednou natankoval děsně výhodně někde u zastrčený pumpy v Praze a ke vší smůle plnou nádrž a po pár km mu to chcíplo a v origo servise (kvůli záruce) to stálo děsný prachy. Už je to dlouho a nepamatuju si přesně co to bylo, ale mluvil o něco vstřikách a čerpadle. Naštěstí to pak nějak dostal z těch pumpařů, ale nerad bych něco takovýho zažil. Jeden čas se o tom hodně psalo v novinách, že to pumpaři pajcujou kde-čím jak to jde. Teď ještě navíc ty biosložky asi taky nejsou úplně "motor-friendly", ale s tím asi nic neuděláme.
O tom VIFu už jsem slyšel a plánuju ho někde nakoupit. Kde ho kupuješ ty?
V nějakým testu co jsem četl vyšel jako nejlepší, takže do toho asi půjdu, nejen kvůli pěnivosti.
Každopádně to nebudu s tím dojezdem zkoušet.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator