| |  | Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: katalyzátor |  | 
 	
	| autodiag | 
			| 17.08.2009 21:27 -
				Re: katalyzátor |  |  
	|  
   | tak se dohodnete ja reagoval  na to co napsala Darja a to je naprosta pi**vina 
 
 Darja napsal(a):
 Plyn má svojí vlastní řídící jednotku, nic z auta nepotřebuje. Sice nefunguje měření spotřeby, ale podle počítání je cca o 1l větí ne na benzín, take kdy mi auto ukazuje 12 litrů na plyn je to okolo 13ti. 
 jinak casovani motoru ti asi moc nerika kdyz chces brat casovani ze vstrikovace vid
 ECU pro LPG sice krivku obsahuje,a ne jednu ale minimalne 4 zavysle na teplote a provozu motoru ale vsechny jsou ZAVYSLE NA LAMBDA SONDE
 moc o tom nevite ani jeden ,sorry
 
 zazracny plyn urcite nemas ale mas ho zapojenej presne jak jsem psal tj cidla/akcni cleny nezbytna ,trocha citace i instalacniho manualu,
 vsimni si prosim zejmena vodice hnede,fialove,sede,zelene barvy..u lambdy je sice uvedeno pouzijte dle potreby ale neznam zadneho plynare ktery by nezapojoval duvody jsou myslim jasne:
 
 MAGIC 3
 Schéma zapojení pro 3-4 válce
 ZAPOJENÍ VODIČŮ ČERNÉHO KONEKTORU
 1) HNĚDÝ vodič (opatřený krátkou černou buírkou)  Slouí k načítání otáček
 motoru. Lze jej připojit k vodiči RPM nebo přímo k záporné straně indukční cívky.
 Bude nezbytné nastavit software centrální jednotky dle způsobu tohoto připojení.
 2) BÍLÝ a ZELENÝ vodič  slouí k načítání mnoství paliva (LPG nebo CNG)
 obsaeného v nádri. Způsob zapojení tohoto vodiče (viz schéma) jako i
 naprogramování centrální jednotky se můe být pokadé jiný, záleí na typu pouitého
 čidla.
 3) MODRÝ a ČERNÝ vodič  slouí k ovládání elektromagnetického plynového
 ventilu (LPG ventilu)
 4) ORANOVÝ a ČERNÝ vodič  slouí k načítání teploty reduktoru. Připojte jej
 k teplotnímu čidlu NTC, které se nalézá na reduktoru.
 5) FIALOVÝ a EDÝ vodič  vodiče pro připojení k lambda sondě. Připojte, je-li to
 nutné.
 6) Zapojení oranovočerného a černého vodiče  slouí k odečítání teploty plynu.
 Připojte k čidlu teploty plynu, (umístěného na litě vstřikovače plynu nebo filtru).
 7) ČERVENOČERNÝ a ČERNÝ vodič  zajiují napájení a kostru centrální jednotky.
 Připojte je přímo k baterii. Do obvodu ČERVENOČERNÉHO vodiče zařaďte
 přiloenou pojistku.
 ZAPOJENÍ VODIČŮ EDÉHO KONEKTORU
 8) MODRÝ a ČERNÝ vodič  slouí k ovládání multiventilu (v případě LPG systému)
 a různých jiných plynových jednotek (např. procesoru časování předstihu apod.)
 MODRÝ vodič napájení ČERNÝ kostra kabeláe.
 VAROVÁNÍ: Dejte pozor na zachování polarity!
 9) Plochý konektor se čtyřmi vývody  připojte jej k Tlakovému / kalibračnímu čidlu
 dodanému v rámci soupravy.
 10) Zapojení vodičů označených délkou (4 různé délky)  Jedná se o vodiče pro
 ovládání vstřikovačů PLYNU. Z hlediska správné funkce systému je důleité, aby
 vodič konkrétní dané délky pro LPG byl připojen k válci odpovídajícímu vstřikovači
 BENZINU, na něj je napojen konektor emulátoru vstřikovačů odpovídající schodné
 délce (jako LPG).
 11)Kabelá emulátoru (konektor s 10 vývody ) připojte jednotlivé benzínové
 vstřikovače na odpovídající konektory (pozor na zachování pořadí dle délky  viz bod
 10). (je moné dodávat s BOSCH nebo JAPAN konektory a s levou či pravou
 polaritou)
 |  
	 |  |  |  
 |  |