 | |  |
Dnes 09:02 -
Vzduchová přívěra
|
3393745
|
|
mipe
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 23 |
|
|
2.0 hdi 100 kW nemáte někdo prosím schéma zapojení el.mag. ventilu nad kompresorem, co ovládá vzduchovou přívěru. Ventil je nový podtlak přítomen, ale nezavírá klapku. Lexie nic nepíe, ale v hodnotách je dvojnásobné mnoství nasávaného vzduchu. Děkuji za radyve středu odjídím na dovolenou
Je ventil ovládaný z BSM,nebo bsi ??
2.0 hdi 100 kW nemáte někdo prosím schéma zapojení el.mag. ventilu nad kompresorem, co ovládá vzduchovou přívěru. Ventil je nový podtlak přítomen, ale nezavírá klapku. Lexie nic nepíe, ale v hodnotách je dvojnásobné mnoství nasávaného vzduchu. Děkuji za radyve středu odjídím na dovolenou
Je ventil ovládaný z BSM,nebo bsi ??
|
|
Dnes 17:17 -
Re: Vzduchová přívěra
|
3393763
|
|
Hanz 397
|
|

|
To ale není na tom autě, co má v profilu, viď? Předpokládám, e se ptá na RHR. Zkus nastartovat a párkrát lehce prolápnout plyn. Pak, nech běet na volnoběh a přečti hodnoty. Pokud minutu bude poadovaná dvojnásobná, ne měřená a po minutě stejná, má zaslepený EGR (zavřený, vyřazený,...). Ale to, e je vyřazený, bys asi měl vědět, ne? Ani jedna z těch klapek na sání s tím nemá nic společného.
To ale není na tom autě, co má v profilu, viď? Předpokládám, e se ptá na RHR. Zkus nastartovat a párkrát lehce prolápnout plyn. Pak, nech běet na volnoběh a přečti hodnoty. Pokud minutu bude poadovaná dvojnásobná, ne měřená a po minutě stejná, má zaslepený EGR (zavřený, vyřazený,...). Ale to, e je vyřazený, bys asi měl vědět, ne? Ani jedna z těch klapek na sání s tím nemá nic společného.
|
|
Dnes 17:17 -
Re: Vzduchová přívěra
|
3393764
|
|
Hanz 397
|
|

|
To ale není na tom autě, co má v profilu, viď? Předpokládám, e se ptá na RHR. Zkus nastartovat a párkrát lehce prolápnout plyn. Pak, nech běet na volnoběh a přečti hodnoty. Pokud minutu bude poadovaná dvojnásobná, ne měřená a po minutě stejná, má zaslepený EGR (zavřený, vyřazený,...). Ale to, e je vyřazený, bys asi měl vědět, ne? Ani jedna z těch klapek na sání s tím nemá nic společného.
To ale není na tom autě, co má v profilu, viď? Předpokládám, e se ptá na RHR. Zkus nastartovat a párkrát lehce prolápnout plyn. Pak, nech běet na volnoběh a přečti hodnoty. Pokud minutu bude poadovaná dvojnásobná, ne měřená a po minutě stejná, má zaslepený EGR (zavřený, vyřazený,...). Ale to, e je vyřazený, bys asi měl vědět, ne? Ani jedna z těch klapek na sání s tím nemá nic společného.
|
|
| |
|
|