| | |
16.08.2024 09:25 -
Turbo / C5 II 2.0 Hdi
|
3384009
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1278 |
|
|
presunuti diskuze
presunuti diskuze
|
|
13.08.2024 10:17 -
Re: Turbo / C5 III 2.2 Hdi
|
3383908
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
Chi se zeptat jak poznat e je vadné turbo. Občas se děje to e je auto jakoby bez výkonu (jako kdyby nezabralo turbo) a nedostanu se přes 3tis otáček, ale auto nehlásí ádnou chybu. Proel jsem vechny hadičky podtlaků a vechny jsou OK, vyměnil jsem i ten regulační ventil turba - solenoid co je vlevo na motoru (ten starý dost propoutěl a kdy se zprudka láplo na plyn tak to vyhodilo chybu vysoký tlak turba). Kdy napojím hadičku přímo na turbo a vytvořím externě podtlak tak se ta regulace na turbu normálně pohybuje. Nebo by to mohlo dělat jetě něco jiného? Já počítám e asi bude turbo na výměnu. díky
Edit: případně jaké na jaké hodnoty kouknout v lexii?
Chi se zeptat jak poznat e je vadné turbo. Občas se děje to e je auto jakoby bez výkonu (jako kdyby nezabralo turbo) a nedostanu se přes 3tis otáček, ale auto nehlásí ádnou chybu. Proel jsem vechny hadičky podtlaků a vechny jsou OK, vyměnil jsem i ten regulační ventil turba - solenoid co je vlevo na motoru (ten starý dost propoutěl a kdy se zprudka láplo na plyn tak to vyhodilo chybu vysoký tlak turba). Kdy napojím hadičku přímo na turbo a vytvořím externě podtlak tak se ta regulace na turbu normálně pohybuje. Nebo by to mohlo dělat jetě něco jiného? Já počítám e asi bude turbo na výměnu. díky
Edit: případně jaké na jaké hodnoty kouknout v lexii?
|
|
14.08.2024 17:07 -
Re: Turbo / C5 III 2.2 Hdi
|
3383967
|
|
Hanz 397
|
|
|
Auto nehlásí chybu (chybovou hláku na displayi), nebo není ádný záznam v paměti závad ŘJ motoru?
To je velký rozdíl...
Turbo to nutně být nemusí (neříkám, e nemůe)...
Auto nehlásí chybu (chybovou hláku na displayi), nebo není ádný záznam v paměti závad ŘJ motoru?
To je velký rozdíl...
Turbo to nutně být nemusí (neříkám, e nemůe)...
|
|
14.08.2024 22:25 -
Re: Turbo / C5 III 2.2 Hdi
|
3383985
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
No diplay ukazoval "antipolution..." a chyba byla "vysoký tlak turba", základě toho jsem zkontroloval ten solenoid a ten propoutěl. No a pořád se občas děje to e je auto jakoby bez výkonu - a to nehlásí nic display v autě ani není uloená chyba - co jsem vypozoroval tak se to víc děje kdy je venku vyí teplota. Kdy se to neděje tak auto fugnuje úplně normálně, turbo je tiché, nikde ádné prasklé hadice....co teda vím e mám u horí baterku kterou musím vyměnit ale ta asi tohle nemůe způsobit i kdy kdo ví, kdy klesne napětí tak co udělá ŘJ...
No diplay ukazoval "antipolution..." a chyba byla "vysoký tlak turba", základě toho jsem zkontroloval ten solenoid a ten propoutěl. No a pořád se občas děje to e je auto jakoby bez výkonu - a to nehlásí nic display v autě ani není uloená chyba - co jsem vypozoroval tak se to víc děje kdy je venku vyí teplota. Kdy se to neděje tak auto fugnuje úplně normálně, turbo je tiché, nikde ádné prasklé hadice....co teda vím e mám u horí baterku kterou musím vyměnit ale ta asi tohle nemůe způsobit i kdy kdo ví, kdy klesne napětí tak co udělá ŘJ...
|
|
14.08.2024 23:02 -
Re: Turbo / C5 III 2.2 Hdi
|
3383986
|
|
Hanz 397
|
|
|
Jak jsem psal, můe to být turbo, ale spí si myslím, e nebude.
Pokud by, tam byla nějaká anomálie na plnícím tlaku, tak to chybu vyhodí. To není, jako RHR, kterýmu bylo umák, e mu chybí 500mBar...
Chce to diagnostiku, načtený hodnoty, ideálně, kdy se to děje a je ance to najít...
Jak jsem psal, můe to být turbo, ale spí si myslím, e nebude.
Pokud by, tam byla nějaká anomálie na plnícím tlaku, tak to chybu vyhodí. To není, jako RHR, kterýmu bylo umák, e mu chybí 500mBar...
Chce to diagnostiku, načtený hodnoty, ideálně, kdy se to děje a je ance to najít...
|
|
14.08.2024 23:08 -
Re: Turbo / C5 III 2.2 Hdi
|
3383987
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
Tak ono to je rhr 2.0 HDI 100kw, já si taky myslím e to turbo spí nebude kdy se to neděje pořád ale náhodně. Take je problém to hledat asi budu muset tahat diag sebou a kdy se to začne dít napojit a načíst nějaké hodnoty,jinak asi není ance nic zjistit...
Co mě napadlo jestli by to nemohlo způsobovat ten snímač polohy co je na turbu - na ten jsem nekoukal. Kdyby byly hodnoty mimo nějaký rozsah tak by to asi mohlo nahodit nějaký nouzový reim, ale ukázala by se nějaká hláka na na displeji a na chyba na diag? ono kdy se to vdy stalo tak ádná hláka ani uloená chyba nebyla ale auto prostě mělo nízký výkon a dostat se na 70-80km trvalo.
Tak ono to je rhr 2.0 HDI 100kw, já si taky myslím e to turbo spí nebude kdy se to neděje pořád ale náhodně. Take je problém to hledat asi budu muset tahat diag sebou a kdy se to začne dít napojit a načíst nějaké hodnoty,jinak asi není ance nic zjistit...
Co mě napadlo jestli by to nemohlo způsobovat ten snímač polohy co je na turbu - na ten jsem nekoukal. Kdyby byly hodnoty mimo nějaký rozsah tak by to asi mohlo nahodit nějaký nouzový reim, ale ukázala by se nějaká hláka na na displeji a na chyba na diag? ono kdy se to vdy stalo tak ádná hláka ani uloená chyba nebyla ale auto prostě mělo nízký výkon a dostat se na 70-80km trvalo.
|
|
16.08.2024 11:04 -
Re: Turbo / C5 II 2.0 Hdi
|
3384010
|
|
milne
|
Město: Bukovany, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 20 |
|
|
tlak v palivové soustavě? měl jsem něco podobného, asi to foukalo naftovým filtrem - po výměně celého filtru OK
tlak v palivové soustavě? měl jsem něco podobného, asi to foukalo naftovým filtrem - po výměně celého filtru OK
|
|
| |
|
|