Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Dlouhotrvající chladnutí motoru
29.05.2015 21:04 - Dlouhotrvající chladnutí motoru 2826514
Sharpers
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 30
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj, na mém citronovi se oběvil takový problém .teda problému je tam více, ale nejde je nalézt tak snad tohle nás někam dostane.

Když dojedu , zaparkuju a auto stojí třeba i dvě hoďky ve stínu tak je stále teplá vrchní část motoru Chladič, turbo, cooler, veškeré hadice jsou studené, jenom je teplý ten druhý vrchní kryt ( zadní) a když sundám ten přední tak i sání. Auto stojí třeba hoďku a půl a budík ukazuje téměř provozní teplotu.

Jinak auto nekouří, nežere olej ani vodu, má vyšší spotřebu, na nízký plyn škube, čím lehčí noha tím vyšší spotřeba. Diag ok, vstřik ok, turbo ok, při jízdě žádné chyby a teplota vody i oleje ok.

30.05.2015 19:16 - Re: Dlouhotrvající chladnutí motoru 2826615
Mahony
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 373

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Člověče mě by zajímalo co mᚠvlastně za problém? Nebo na co se vlastně ptáš? Motor zřejmě v tomhle počasí za 2 hod. nevychladne a to je něco divnýho nebo jak?

30.05.2015 19:38 - Re: Dlouhotrvající chladnutí motoru 2826622
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Buď je v motoru plutonium a dlouhodobě se rozpadá nebo žádný problém není. Tedy starosti některých lidí bych chtěl mít.

30.05.2015 19:46 - Re: Dlouhotrvající chladnutí motoru 2826623
vasa
Město: Osečná, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 78

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Diesely (hlavně starší) mívají litinové bloky motoru, trvá spoustu hodin, než vychladnou. Stejně tak trvá déle, než se ohřejí (proti benzinovým). Není na tom nic divného a rozhodně podle toho nepoznᚠzávadu

Jen pokud ti to žere výrazně víc než je normální (třeba o litr, litr a půl), tak bych začal něco řešit - FAP, swirl, váha vzduchu, egr... To je věštění z křišálové koule


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator