| 		
		
		
		| 
			| 23.01.2011 13:17 -
		Re: Turbo 1.6 HDi | 2370798 |  |  
					| olin12 | 
			| Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 22 |  |  
		
				
		|     
 | před měsícem jsem popisoval zadření turba na mém citroenu c5 16Hdi 80kw i vyměnil jsem turbo za nové originální garett gt 15v. Ne jsem turbo vyměnil, změřil jsem tlak oleje na přívodní mazací trubici k turbu, tlak 4,5 co si myslím, e bylo v pořádku. Dále jsem sundal vanu, vyčistil vekeré nečistoty, dal nový olej shell helix diesel ultra. Turbo jsem samozřejmě před nastartováním zalil olejem a zdálo se, e bude ve ok. Po ujetí asi 1500 km se přidřelo nové turbo znova. Není moné, e by částečně ucpaný fapfiltr mohl způsobit svým zvýením teploty - regenerací - a následným svým vyčitěním problémy s turbem? (počítač ucpaný fap nesignalizoval) Dík za vae názory.
před měsícem jsem popisoval zadření turba na mém citroenu c5 16Hdi 80kw i vyměnil jsem turbo za nové originální garett gt 15v. Ne jsem turbo vyměnil, změřil jsem tlak oleje na přívodní mazací trubici k turbu, tlak 4,5 co si myslím, e bylo v pořádku. Dále jsem sundal vanu, vyčistil vekeré nečistoty, dal nový olej shell helix diesel ultra. Turbo jsem samozřejmě před nastartováním zalil olejem a zdálo se, e bude ve ok. Po ujetí asi 1500 km se přidřelo nové turbo znova. Není moné, e by částečně ucpaný fapfiltr mohl způsobit svým zvýením teploty - regenerací - a následným svým vyčitěním problémy s turbem? (počítač ucpaný fap nesignalizoval) Dík za vae názory. 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 23.01.2011 16:18 -
		Re: opět problémy s turbem | 2370829 |  |  
					| tief |  |  
		
				
		|     
   | No 1.6 je proste takovy atyp no ... 2.0 a 2.2. jsou konstrukcne standardni ale 1.6 je proste trocha nevhodna/nepratelska na opravy - to potvrdi kazdy servis. Ale to sme uplne mimo temu  No 1.6 je proste takovy atyp no ... 2.0 a 2.2. jsou konstrukcne standardni ale 1.6 je proste trocha nevhodna/nepratelska na opravy - to potvrdi kazdy servis. Ale to sme uplne mimo temu :) 
 |  
				|  |  
 
 |  |