| 		
		
		
		| 
			| 12.10.2009 00:28 -
		Výbrus válce? | 1107419 |  |  
					| ZbysekL |  |  
		
				
		|     
 | Má C5 2.0HDI stratila před časem dobře 30% výkonu, myslel jsem e filtr, pak mne jen tak napadlo pri běícím motoru otevřít zátku na dolévání oleje.... byl jsem pěkně ohozen, olej létal tak 30cm vysoko. Napadá mne tlak z válce se tlačí do klikové skříně a tudí bych potřeboval poradit kde, jak a na kolik by vyel výbrus. Má s tímto někdo podobné zkuenosti? Můe to způsobovat i něco jiného? Najeto 150000km, krom výkonu je ve normální, ádné klepání atd. Díky za kadou radu. Z
Má C5 2.0HDI stratila před časem dobře 30% výkonu, myslel jsem e filtr, pak mne jen tak napadlo pri běícím motoru otevřít zátku na dolévání oleje.... byl jsem pěkně ohozen, olej létal tak 30cm vysoko. Napadá mne tlak z válce se tlačí do klikové skříně a tudí bych potřeboval poradit kde, jak a na kolik by vyel výbrus. Má s tímto někdo podobné zkuenosti? Můe to způsobovat i něco jiného? Najeto 150000km, krom výkonu je ve normální, ádné klepání atd. Díky za kadou radu. Z 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 12.10.2009 09:15 -
		Re: Výbrus válce? | 1107421 |  |  
					| autodiag | 
			| Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD  , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |  |  
		
				
		|  
     
 | zkusil bych se nejdriv podivat na odvetrani klikove skrine ,muze byt ucpane
zkusil bych se nejdriv podivat na odvetrani klikove skrine ,muze byt ucpane 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 12.10.2009 11:47 -
		Re: Výbrus válce? | 1107424 |  |  
					| Buchta | 
			| Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 445 |  |  
		
				
		|  
     
   | e by bolest motorů s 8V - Xantia atp.? - 1,6i a 1,8i
e by bolest motorů s 8V - Xantia atp.? - 1,6i a 1,8i 
 |  
				|  |  
 		
		
		
		| 
			| 20.10.2009 01:24 -
		Re: Výbrus válce? | 1107708 |  |  
					| ZbysekL |  |  
		
				
		|     
 | Tak dnes je ji po problému  . V servisu mi bylo řečeno e ten tlak u motorů HDi tam má být, diagnostika ukázala na závadu regulačního tlaku pro tlak na turbu, tak se lo po trubičkách. Výsledek, prasklá spojovací trubička. Zabralo to cirka 15min a zase jede na plný výkon, paráda  Tak dnes je ji po problému :-)))). V servisu mi bylo řečeno e ten tlak u motorů HDi tam má být, diagnostika ukázala na závadu regulačního tlaku pro tlak na turbu, tak se lo po trubičkách. Výsledek, prasklá spojovací trubička. Zabralo to cirka 15min a zase jede na plný výkon, paráda:-) 
 |  
				|  |  
 
 |  |