Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|< < 1 ... 11 12 13 14
28.12.2015 19:20 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 2901667
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2406

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ford s motory PSA (např RHR) aditivuje úplně stejně,jako PSA...
Filtry bez aditiv jsou založený na reakci (tuším) iridia se sazema a ta teplota se tam opravdu zvedá jenom dodatečným vstřikem do výfukového zdvihu. Je to krásně slyšet,když tam ten DPF není-když začne regenerace,tak to hučí,jako piliňáky

12.11.2017 15:45 - Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI 3108805
jogcar
Město: Poprad, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 37
99 Poslat soukromou zprávu
Hanz 397 napsal(a):
Ford s motory PSA (např RHR) aditivuje úplně stejně,jako PSA...
Filtry bez aditiv jsou založený na reakci (tuším) iridia se sazema a ta teplota se tam opravdu zvedá jenom dodatečným vstřikem do výfukového zdvihu. Je to krásně slyšet,když tam ten DPF není-když začne regenerace,tak to hučí,jako piliňáky


Aj na 2.0HDi co mam ja je to krasne citit ako zacne regenerovat a privstrekovat. Staci vypnut klamanie udaju spotreby pri regeneracii a je to pekne vidiet, ze ked uberies plyn motor nebrzdi a spotreba nepadne na 0.0. A este poskubuje.

edit:
Mimochodom uz sa "vedci" zacinaju priznavat k teme feinstaub, mikrocastice suuu zlee, ale nanocastice su asi este horsie Na N24 davali reportaz,len sa mi ju nepodarilo celu nahrat.

|< < 1 ... 11 12 13 14


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator