Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Po opravě nestartuje / C5 II 1.6HDi
Venouch
08.05.2023 07:17 - Po opravě nestartuje / C5 II 1.6HDi
99
Zdravím všechny a snad sem nepíšu co kde je již úplně popsáno. Před 14 dny se 2xrozsvítila po chvilkách kontrolka na dobíjení a nejednou auto přestalo jet (tedy úplně) takže odtah domů. Měl jsem podezření že se tedy přetrhl řemen pomocných pohonů ovšem to by se dalo ještě dojet cca 13 km hold bez dobíjení a posilovače. No doma jsem to rozebral a spálila se řemenice(drážková) na pomocném pohonu no tak jsem tedy vše rozebral a zakoupil sadu jak na rozvody tak na pomocné pohony. zjistil jsem že jak se řemenice asi rozkmitala nebo ohřála při prokluzu tak poškodila a roztavila část plastového krytu na spodku rozvodového řemenu a ty plasty zničili čidlo snímače klikového hřídele tak potud asi o tom že proto to něšlo nastartovat nebo dojet. No avšak ouha. Vyměnil jsem tedy rozvodový řemen jakož i vodní čerpadlo, kladky a vyměnil tedy i snímač klikového hřídele a i tedy ozubené hnací kolo na rozvodový řemen na kterém je magnetická drážka. Rozvody nastavil, do vačkové hřídele 8smičku kolík, do vysokotlakého čerpadla 6stku kolik a na ozubené kolo rozvodů na klikovce 5tku kolík. Prostě tak by to mělo být. Vše jsem ustrojil a motor kuckavě naskočil ovšem nejde do otáček. No rozvody jsem bez lhaní zkusil v zoufalství asi 15x sundat nandat a to i posunout o zub jak bylo v nějakém článku napsáno že je to sice divné ale že to u někoho takto bylo. Já si bohužel starý řemen neoznačil když jsem ho vyndal, a věřil že vše bude dáno aretačními body. Vyzkoušeno několikrát nastartováním a motor chytně a běží na volnoběh ale při snaze pedálem přidat otáčky se už na cca 1000ot/min zaklape a zadusí a zdechne. Mám diagnostiku Icarsoft Tool FR V2.0 Ta mi umožňuje vymazat chyby. Takže po každé musím vymazat chybu (přerušovaná chyby snímače otáček motoru) myslel jsem že toto odmažu pouze na poprvé a motor pojede. ouha chyby je tam pokaždé, no teď to ještě hlásilo chyba vzdáleného snímače rychlosti vozidla (no to je možná pravý senzor na ABS na předním kole) ovšem to mám teď sundané a auto je na podpěrách a nemyslím že tohle by souviselo s motorem. No vzhledem k novému snímači otáček a novém rozvodovém kole si myslím že jsem si to nezasloužil takové trápení. Tak nevím jestli je ještě naděje někde jinde v něčem hledat. Že by snímač vačkového hřídele?? No na setrvačníku tedy nevím jestli je také snímač. Prostě žebrám o radu. Na doplnění, když už jsem auto musel nechat stát tak jsem měl sundané i turbo a DPF. U turba dosazena nová trubička mazání a dané nové průtokové šrouby a na spodním šroubu do bloku motoru jsem tedy odebral to sítko. Zároveň tedy i vyměněn olej v motoru s filtrem. Žádná činnost co by měla být snad příčinou toho výše popsaného.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator