Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Sání vzduchu / C5 III 2.0 HDi 120kW
Carlík
22.03.2022 16:35 - Re: Sání vzduchu / C5 III 2.0 HDi 120kW
Za?iato?n?k
To je zvlastni, kdyz jsem sledoval chovani EGR u meho 120kw euro5, tak byl pri studenem motoru zcela zavren, jakmile se auto ohralo nad 60°C ted v zime, tak zacal pracovat, pri lehke jizde se otviral okolo 50-60% pri akceleraci zcela zavren, rychlost okolo 140 otevren okolo 20%, rychlost 160 a vic zcela zavren. Pri regeneraci fap celou dobu egr zavren.

Teplotu fapu mam moznost zmerit, jak jsi na to vzpomenu udelat to ze srandy a necham to celou regeneraci zapsat do logu at jde videt teplota celeho prubehu regenerace.

Soused mel C5 103kw RHF koupenou jako predvadecku s cca 12ti tisic km r.v. 2012 euro5. Nechal to hned cipnout na 120kw a zavrit egr ventil, dela to u vsech svych aut. Je obchodak najezdi hodne km a ne jen dalnice. Auto jezdi dodnes 337tkm ma aktualne najeto, kat tezko rict co s nim je. Fap stale puvodni a jezdi poctive na emise, zadne smecko bokem a zatim vzdy prosel.
Nyni ma parodii na SUV 5008 2.0HDI 130kw motor EHZ koupeno rovnez jako predvadecka rok stara s par km. Ma ji cca 2 roky egr zavreno najeto 140tkm a zatim dobry.

Asi stesti.

Tim nerikam co pises, ze neni pravda.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator