BINGO. Tak e asi nebude mít servo "samostatný" okruh oddělený od pruení, kdy to můe ovlivnit společná nádobka s kapalinou.
Tak jetě jednou : servo má svou náplň respektivně vyuívá ke svému chodu kapalinu co je v servu a v řízení - kapalinu z nádobky pouije pouze v případě e dojde k úniku z okruhu řízení = pokud není únik v řízení nevyuívá kapalinu v nádobce ke svému provozu = pokud není únik z okruhu řízení a z nádobky vypustí ve co v ní jebude normálně fungovat= pokud ti praskne třeba trubka od hydry a ve vyteče a auto lehne na břicho servo buude vesele fungovat tak jako třeba na X7 na perech která nemá ádnou nádobku jen nalejvací hrdlo ve kterém nebude víc jak dvě deci . Take náplň stejná ale nepouívá obsah nádobky ke své činnosti = bude normálně fungovat i s prázdnou nádobkou na hydru dokud nedojde k nějakému úniku ze řízeni ( to by potom nefungovalo na ádné X7 nebo C3 ,C4 a dalích řadách citroenů a peugeotů
A jestli t o to jde tak má pravu - stačí Napsal jsem to dost srozumitelně a kadý to snad u pochopí e el. serva fungují i na autech bez hydauliky a e jsou stená - jen mají místo toho jednoho vývodu větí jako nelejvací