Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Relé žhavení / C5 II 2.0 HDi 100kW
Plachim
08.11.2019 16:09 - Re: Relé žhavení / C5 II 2.0 HDi 100kW
99
Díky, u té patice je to jasný 3 ke žhavičům jsou opálené. Na tom relé je hlavní jen +12, ale na patici je i kostra, ktrá ale do relé nejde, není v relé na to pin. Tak jsem se ptal, zda to relé je v pořádku pro tuto patici. Evidentně ho někdo měnil, není opálené. Proměřoval jsem ovládačku v klidu jen po otočení klíčkem 9,1V (baterie 12V), po nastartování pořád běží ještě ovládačka s 10,4V (dobíjení 14,3V) V klidové poloze po otočení klíčku na studeném motoru běží ovladačka cca 10 sekund, pokud připojím relé, zapnu klíček a hned se přesunu k relé, necítím cvaknutí jak odpadne, mám na něm ruku a ani není slyšet. A tak tápu zda to relé má být v této patici. Teoreticky by mu měl +12V stačit, žhaviče jsou na kostře, ale opravdu nevím. Je mi i divné to napájení ovládačky, po vypnutí klíčku změní polaritu s hodnotou cca -2,6V jak kdyby to bylo na sběrnici Can

Tak si odpovím sám ne toto relé není určeno pro moje vozidlo. Začalo se používat až od roku 2009 a je to spíš nějaká řídící jednotka vzhledem ke slaboučkým drátkům k jednotlivým pinům. Pokud by se připojil žhavič na přímo ty drátky musí okamžitě shořet. Lespoň v porovnání s vodiči od patice. No podívejte je na foto

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator