03.08.2018 21:33 -
Re: Řídící jednotka čerpadla aditivace
Tak jsem uspesne zmeril snimac vicka na konektoru u nadrze pod zadnim sedadlem. 150kOhm at je tam vicko nebo neni. Divne. Mel sem sundanej i podbeh pro kontrolu.
Na zmereni osciloskopem sem se uz nedostal. Jen sem overil ze po odpojeni snomace rj hlasi chybu snimace takze ho nejak detekuje.
Tady ho nekdo rozkuchal v C4. Neco takoveho sem cekal ale odpor sem takovej nenameril. .link.
Tak to rano jeste zkusim promerit trochu pecliveji. Ovsem podle nekterych zahranicnich for to ma mit 150k zavreno, 15ohm otevreno => to by znamenalo, ze je po snimaci a mozna vysvetlovalo proc mam cernej vyfuk a vyssi emise
Edit2: TOhle je taky dobry info. Nejak vubec neresi, kdyz senzor hlasi porad status zavreno a auto jezdi a jezdi. odkaz .link.
D - fuel additive function - operation in downgraded modes
3 main strategies are used if the additive system develops a fault.
Fuel filler cap fault:
The additive ECU uses the vehicle speed information in conjunction with the fuel sender information to inject the additive.
Fuel sender fault:
The additive ECU adds an amount of additive equal to that added for a full tank when the fuel filler cap is opened/closed.
Communications fault on the VAN multiplexed network:
The additive ECU adds an amount of additive equal to that added for a full tank when communications are interrupted for more than 10 seconds.