Konqui se ptal na to co znamená aktivní podvozek u X7, co znamená e vechna auta mají H3+ se středovou koulí. Pokud v takovém autě při jízdě lápnu na brzdu, tak dojde k odpojení středové koule a tím k regulaci náklonu. Lhostejno jestli pojedu po rovině nebo z kopce a jestli mám nebo nemám v kufru pytel cementu. V momentě kdy se odpojí středová koule se zaroveň natvrdo uzavře přívod k předním i zadním pístnicím, take BHI v tu chvíli neupustí ani milimetr hydraulické kapaliny, protoe to prostě není moné. Kapito ?!
No vdy to tam snad vidí sám e neaktivní je pouze prostřední koule nebo ? = neaktivní je jen ta lutá dobrej obrázek u nebudu opakovat e na píst v pístnici tlak v pérovací jednotce (průhybem membrány = tlakem dusíku) - pokud se decelerací sníí tlak na nápravu a tím na membránu (odlehčí se náprava) tak zákonitě by se zadní část zvedla - děje se toto nebo ne ? a přestaň si nadávat - jednak se to tu nesmí a jednak to není pěkné
A mimoto elektro hydtauliky pracuje a snímá počet kmitů nezavírá nic natvrdo to vidí i v diag (třeba proto se na patném povrchu přizvedne) ale to má jedno. Přece je to jasné zadní část vozu se při deceleraci nezvedne a pokud to tak je tak by jsi musel zablokovat buď přímo píst v pístnici a nebo upustit tlak v kouly (dusík) jinak to prostě nejde to e se při deceleraci odlehčí vlivem setrvačnosti zadní část u jsme probrali to e jsou koule natlakované dusíkem víme také a to e toto vlastně péruje víme a to e korektor dává info do BHI aby dle poadavku (dojde-ji ke změně vejky) tuto upravila a to se děje připutěním - uputěním mnoství kapaliny.(protoe jak známo je kapalina nestlačitelná a pérování vlastně zajiuje průhyb membrány - vejku zase mnoství kapaliny ).......