Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Jak funguje hydractive 3 / 3+
jruze
01.06.2018 10:46 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
U??vate?
del42sa napsal(a):
ano přesně tak, je to celé o tobě takže si to klidně můžeme kompletně zrekapitulovat :

Dotaz začal příspěvkem Konquiho, který se ptal na podvozek X7 a potlačování náklonů při jízdě ( tedy auta, které má ve všech verzích s hydraulikou jen H3+ se středovou koulí )

.link.

odpověď dostal zde .link. a zde .link.

na to konto jsi přispěchal ty s dotazem na umístnění neexistujícího ventilu .link. a třešnička na dortu byl AMVAR se třemi korektory

poté jsi do debaty o X7 začal tahat CX s "hydractivem" .link.

myslím,že dost dobře zareagoval na situaci Micra tady .link. a tady: .link.
a jeho odpověď je principielně správná.

když se to celé zrekapitulovalo tady .link. tak jsi začal argumentovat zvedáním auta na heveru s zapnutým tlačítkem sport ( každý kromě tebe ví, že u stojícího auta je úplně jedno jestli je nebo není zapnuté tlačítko sport, protože středová koule stejně zůstává připojená ) Když bylo evidetní že tohle nezabere .link. tak jsi najednou celou debatu otočil od původního dotazu na X7 s H3+ na starší C5 s H3 bez středové koule ( protože tam to přece musí nějak fungovat, když to nemá středovou kouli , že ? ) jen protože tak zoufale potřebuješ dokázal, že jsi vlastně měl pravdu

debatou jsme se dostali až sem .link.
což je něco co tvrdím od začátku. Samozřejmě že se to chová (nepřekvapivě) uplně stejně jako původní hydraulika. Bez ohledu jestli ten systém má BHI a elektronické korektory nebo mechanické korektory světlé výšky, princip fungování zůstal stejný Pokaždé když dojde k změně na korektoru, která přesáhne určitý daný časový úsek, dochází k napouštění nebo vypouštění hydraulické kapaliny. To ale není žádné aktivní vyrovnávání naklonů ale normální fuknce hydrauliky obecně ( už od první DS )

Ty se pořád snažíš obhájit že HBI dělá něco víc než předchozí systémy hydractive/hydrauliky ale nedělá. Má nějaké funkce navíc jako je třeba ta která snižuje předek na dálnici a nebo zdvihne celý podvozek na špatné silnici. Všechno ostatní je záležitost buď informace od výškových výškových korektorů, které fungují principiálně stejně u všech verzi, nebo pokud má systém středovou kouli jejím připojováním a odppojováním a tím potlačování nežádoucích pohybů karoserie. To je celý zázrak. Tvoje teoriie, že BHI nějak zvláštně potlačuje náklon při brždění upouštěním tlaku na zadní nápravě je prostě lichá.

Takže buď neumíš pochopit, že dotaz směřoval na X7 s H3+ a v tomto smyslu taky byla formulovaná odpověď, nebo nedokážeš pochopit že pokud nejde o nějaké hoodně prudké zabrždění z vysoké rychlosti, tak se ty korektory nikdy nedostanou do takové polohy, aby řídící jednotka dala signál ke změně výšky

.link.

Aneb abych to celé zhrnul, tak celá tvoje argumentace je postavena na jedné extrémní situaci (asi něco jako tady popisuje Jumep) a mezítím vším jen kličkuješ od jednoho extrému ke druhému , mezi X7 zvedané na heveru nebo starší generací C5 s H3 a dokonce jsi do debaty zatáhnul i prototyp CX Régamo, jen aby sis dokázal svoji pravdu. Bravo


Nebudu to celé číst ale reagoval jsem na tvou blbost-nepřesnost (kde ji uvedl že v ose jízdy se náklon vyrovnává středová koule a následně že ventyly v BHI slouží jen k nastavení vejšky podvozku - nikoli k vyrovnávání náklonu předku a zadku)


nic takového v C5 není. Náklon je regulován/potlačen pouze odpojením středové koule od systému Hydractive 3+ Dojde tak k přitvrzení odpružení stejně jako u H1 a H2 a u H3+ navíc k přerušení vzájemné komunikace mezi protilehlými nápravami, které má H1 a H2. Zbytek řeší zkrutný stabilizátor v kombinaci s tužší charakteristikou odpružení. Co se týká předo zadní regulace při prudkém brždění nebo akceleraci, tam je to řešeno podobným způsobem, krátkým odpojením středové koule od systému. Stejným způsobem je regulováno i přílišné houpání při přejezdu po sobě jdoucích nerovností/vln.

Xantia Activa naproti tomu uměla měnit jak tuhost odpružení, tak tuhost zkrutného stabilizátoru + ještě k tomu dvěma přídavnými hydraulickými pístnicemi fyzicky potlačovat/vyrovnávat náklon vozidla v zatáčkách.
Naposledy upravil(a) del42sa - 25.05.18 11:35. Celkem upraveno: 1x Citovat

25.05.2018 17:05 - Re: Koupě Citroenu C5 3159499
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break Počet příspěvků: 10246

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Trochu zmatečné a nepřesné ale v principu ano - jen v podélné ose to regulují ventily v BHI na základě informací z korektoru.Ale to je spíš pro Pat Mata.

Na toto jsem reagoval - ono všechno si nevyčteš to musíš systém pochopit . a další p... co jsi uvedl no a teď trošku obracíš čti od stránky 5.

Já celou dobu tvrdím že náklon v ose jízdy regulují ventyly v BHI a ty že slouží jen ke zvednutí do určité předvolené vejšky.
je zajímavé že teď v podstatě píšeš to co jsem napsal já :

Ty se pořád snažíš obhájit že HBI dělá něco víc než předchozí systémy hydractive/hydrauliky ale nedělá. Má nějaké funkce navíc jako je třeba ta která snižuje předek na dálnici a nebo zdvihne celý podvozek na špatné silnici. Všechno ostatní je záležitost buď informace od výškových výškových korektorů, které fungují principiálně stejně u všech verzi, nebo pokud má systém středovou kouli jejím připojováním a odppojováním a tím potlačování nežádoucích pohybů karoserie. To je celý zázrak. Tvoje teoriie, že BHI nějak zvláštně potlačuje náklon při brždění upouštěním tlaku na zadní nápravě je prostě lichá.

a omlouvᚠto že nedojde k tak markatní situaci aby korektor reagoval na změnu polohy - no v té markantí sytuaci je to ,,jen" potrné = dochází k ní pokaždé protože ta elektronika je hodně přesná (jen nedovede reagovat tak bleskurychle ale reaguje - to čerpadlo a zásobník není tak výkoný) A ty třešničko - hned za tím co jsem napsal k amvaru jsem také uvedl že ho neznám !!! (a ano napsal jsem blbost u amvaru = opravil tuším jak PAT tak Jumep a i PATA o biturbu ale to nebylo vůbec důležité a netýkalo se až tak funcí o kterých byla řeč) ale zato tvé moudra ,,že ventyly v BHI pouze slouží ke zvednutí auta do určité polohy -nikoly k vyrovnávání náklonu, nebo H3 s regulátorem" - řekl ti také někdo že jsi pitomec ?

Hele nebaví mne pořád opakovat to co píšu od začátku = ventyly v BHI vyrovnávají podelnou změnu vešky na základě informací od korektorů (nějakým příkladem jsem právě uváděl že BHI funguje stejně jako staré systémy které byly založeny na systému přepouštěcích kanálků a planžetovích ventilů (korektorů mechanických) a že toto modernizovali na přenos do BHI elektronickým systémem a planžetové ventily nahradily elektoventyly v BHI)

Nepřevracej to a přečti si na co jsem reagoval a kdo co znás napsal.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator