Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Jak funguje hydractive 3 / 3+
del42sa
01.06.2018 09:28 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
99
jruze napsal(a):
A začínáme se dostávat k ,,teorii pitomce"


ano přesně tak, je to celé o tobě takže si to klidně můžeme kompletně zrekapitulovat :

Dotaz začal příspěvkem Konquiho, který se ptal na podvozek X7 a potlačování náklonů při jízdě ( tedy auta, které má ve všech verzích s hydraulikou jen H3+ se středovou koulí )

.link.

odpověď dostal zde .link. a zde .link.

na to konto jsi přispěchal ty s dotazem na umístnění neexistujícího ventilu .link. a třešnička na dortu byl AMVAR se třemi korektory

poté jsi do debaty o X7 začal tahat CX s "hydractivem" .link.

myslím,že dost dobře zareagoval na situaci Micra tady .link. a tady: .link.
a jeho odpověď je principielně správná.

když se to celé zrekapitulovalo tady .link. tak jsi začal argumentovat zvedáním auta na heveru s zapnutým tlačítkem sport ( každý kromě tebe ví, že u stojícího auta je úplně jedno jestli je nebo není zapnuté tlačítko sport, protože středová koule stejně zůstává připojená ) Když bylo evidetní že tohle nezabere .link. tak jsi najednou celou debatu otočil od původního dotazu na X7 s H3+ na starší C5 s H3 bez středové koule ( protože tam to přece musí nějak fungovat, když to nemá středovou kouli , že ? ) jen protože tak zoufale potřebuješ dokázal, že jsi vlastně měl pravdu

debatou jsme se dostali až sem .link.
což je něco co tvrdím od začátku. Samozřejmě že se to chová (nepřekvapivě) uplně stejně jako původní hydraulika. Bez ohledu jestli ten systém má BHI a elektronické korektory nebo mechanické korektory světlé výšky, princip fungování zůstal stejný Pokaždé když dojde k změně na korektoru, která přesáhne určitý daný časový úsek, dochází k napouštění nebo vypouštění hydraulické kapaliny. To ale není žádné aktivní vyrovnávání naklonů ale normální fuknce hydrauliky obecně ( už od první DS )

Ty se pořád snažíš obhájit že HBI dělá něco víc než předchozí systémy hydractive/hydrauliky ale nedělá. Má nějaké funkce navíc jako je třeba ta která snižuje předek na dálnici a nebo zdvihne celý podvozek na špatné silnici. Všechno ostatní je záležitost buď informace od výškových výškových korektorů, které fungují principiálně stejně u všech verzi, nebo pokud má systém středovou kouli jejím připojováním a odppojováním a tím potlačování nežádoucích pohybů karoserie. To je celý zázrak. Tvoje teoriie, že BHI nějak zvláštně potlačuje náklon při brždění upouštěním tlaku na zadní nápravě je prostě lichá.

Takže buď neumíš pochopit, že dotaz směřoval na X7 s H3+ a v tomto smyslu taky byla formulovaná odpověď, nebo nedokážeš pochopit že pokud nejde o nějaké hoodně prudké zabrždění z vysoké rychlosti, tak se ty korektory nikdy nedostanou do takové polohy, aby řídící jednotka dala signál ke změně výšky

.link.

Aneb abych to celé zhrnul, tak celá tvoje argumentace je postavena na jedné extrémní situaci (asi něco jako tady popisuje Jumep) a mezítím vším jen kličkuješ od jednoho extrému ke druhému , mezi X7 zvedané na heveru nebo starší generací C5 s H3 a dokonce jsi do debaty zatáhnul i prototyp CX Régamo, jen aby sis dokázal svoji pravdu. Bravo

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator