Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Jak funguje hydractive 3 / 3+
jruze
31.05.2018 23:14 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
U??vate?
No Milane teď to schytᚠod DEL protože přece ventyly v BHI slouží pouze ke zvedání do určité polohy a né k vyrovnávání náklonu při rozjezdu nebo decelaraci = že by jsi také nevěděl která bije, dělal ze sebe pitomce ? atd... a to že není čerpadlo tak výkoné aby to dorovnalo okamžitě to je vidět když zvedá polohu , ale dolů to zvládá daleko rychleji protže mu pomáhá váha vozu kdežto při zvedání jí překonává proto se zvedne lehčí část dříve ale při klesání t잚í jde dolu rychleji proto není to zvedání tak viditelné a jak píšeš po zastavení se předek dostane vejš a následně se dorovnává do správní polohy - nedude to tím že BHI ,,připumpovalo" tlak ? ( to je otázka pro DEL) a také je vidět že auto jakoby chvilu ,,cvičí" nahoru-dolů protiže těžiště je jak už jsem psal +- pod řičem - to sice dělají ventyly v BHI ale k tomu tam přece nejsou .

To Jumep : a není to tím že to nepustí brzdy - né kvůli tomu že to ,,drží" ventyl v BHI ale tím že to drží destičky kvůli pohybu ramen ? (tak rychle by se náprava neodtlakovala kdyby nebyla odtlakovaná už předtím protože byla vejš a dostala informaci od korektoru že má snížit polohu ?) No pravda nepočítali - protož to má ABS a nepočítali že se v poloze netočících kol zastaví = kola by se měla točit - ABS by nemělo dovolit jejich zastavení za jízdy .

A začínáme se dostávat k ,,teorii pitomce"

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator