Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Jak funguje hydractive 3 / 3+
jruze
31.05.2018 13:39 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
U??vate?
PATaMAT napsal(a):
To, že u stojícího auta když se stojí na brzdě a kola se netočí nejde zvedat je jasné, ale je to tak i u jedoucího auta když se přibržďuje ? Není náhodou v mapách pro pérování podmínka "jízdy" či stání ? Nemám tu žádnou C5 na vyzkoušení, ale zkuste někdo jet s autem do 40Km/h a lehce přibržďovat a současně u toho dát povel zvedat do zvýšené, jestli se to zvedne nebo ne. A podejte tu hlášení, ju
Pokud by se to za jízdy bylo schopné takto přizvednout i přes lehce zmáčknutou brzdu, pak by fungovalo dorovnávání při dostatečně dlouhém brždění, když se předek navalí a ponoří a korektor zjistí malou či velkou výšku. Ona je tam prodleva na dorovnávání, ale pokud by se ten čas překročil dlouhým bržděním a třeba i z kopce ...


Milane je rozdíl mezi zvedáním a snižováním a i mezí bržděním - je to naprogramované tak aby nesepnul ventil a BHI na zvedání (jednak nedostane inpulz od korektoru) o blokaci ventylem mezi pravou a levou stranou nemluvím jen o tom že při brždění se sníží podstatně váha zadní části a pokud by neměla jít prdel nahoru musí se snížit tlak v okruhu (tlak prohnuté membrány na píst pístnice která zákonitě musí vysunout pístnici a zvednout zadek) a mᚠpravdu ale to už by bylo moc to takto vysvětlovat - je tam toho povíc zrovna tak jako v jednotce motoru atd..
aaut tu mám celkem sedm - z toho tři X7 ale komu to mám předvádět - sám sobě ?

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator