Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Jak funguje hydractive 3 / 3+
del42sa
31.05.2018 13:35 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
99
PATaMAT napsal(a):
To, že u stojícího auta když se stojí na brzdě a kola se netočí nejde zvedat je jasné, ale je to tak i u jedoucího auta když se přibržďuje ? Není náhodou v mapách pro pérování podmínka "jízdy" či stání ? Nemám tu žádnou C5 na vyzkoušení, ale zkuste někdo jet s autem do 40Km/h a lehce přibržďovat a současně u toho dát povel zvedat do zvýšené, jestli se to zvedne nebo ne. A podejte tu hlášení, ju
Pokud by se to za jízdy bylo schopné takto přizvednout i přes lehce zmáčknutou brzdu, pak by fungovalo dorovnávání při dostatečně dlouhém brždění, když se předek navalí a ponoří a korektor zjistí malou či velkou výšku. Ona je tam prodleva na dorovnávání, ale pokud by se ten čas překročil dlouhým bržděním a třeba i z kopce ...


H1 A H2 tohle umělo. U H3 je evidentní dle schématu, že při sepnuté hydroaktivní (středové) kouli není změna výšky možná, protože se nejenom přeruší komunikace mezi pravou a levou stranou, ale zároveň se uplně uzavře přívod hydraulické kapaliny, což je z obrázku jasně patrné:

.link.

u H2 je jasně vidět, že i přes vypnutou středovou kouli může systém stále dopouštět nebo vypouštět hydraulickou kapalinu do pístnic, zatímco "T ventil" s kuličkou zajistí omezené přelévání kapaliny mezi levou a pravou stranou při zatáčení. Při dopouštění dojde k uzamčení kuličky na středu, aby se kapalina napouštěla do obou pístnic rovnoměrně.

.link.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator