Fakt nevim jak souvisi tebou popisovane zvedani stojiciho (!) auta na heveru s tim o cem jsme se tady bavili a to je potlacovani naklonu u Hydractive a funkce ventilu v BHI. To co tady popisujes je uplne jina vec.Vis jak se rika v tom prislovi : jeden o koze a druhy o voze...
PS: o stavu FAPu, ktery jsi mimochodem cistil ty sam abys pak vzapeti prohlasil ze je vlastne ucpany se nema smysl vic zminovat
no celou dobu je řeč o tom jak a proč se auto chová tak e při zabrdění je stále v rovině a a ,,nepanáčkuje" = nejde předek dolů (jde ale něco ho se snaí vrátit zpět) a zadní část nevyletí nahoru ale také zůstává v rovině to vzhledem k setrvačnosti by udělalo bez nějakého zásahu - ten příklad s heverem by ti měl napovědět = tím se dá navodit chování auta při brzdění a po . tak znovu Tlak v okruhu hydrauliky sniuje ventil v BHI protoe to jinak nejde a nemá se jinak kudy sníit.
A který FAP jsem čistil a u kterého jsem vzápětí prohlásil e je ucpaný ? (sice záleí na mnoha okolností kdy se FAP znovu zanese , ale myslím e mou práci kolem čitění FAP filtru tady můe potvrdit desítky členů) to se vztahovala zmíňka kolem výdre (třeba nového) ale to má jedno.