e u by si to pochopil ? No asi zřejmě chce tvrdit e kdy zmáčkne tlačítko sport a začne zvedat auto heverem za karosérii tak kola nezústanou na zemi ale zvednou se v té poloze zatíeného auta a kd auto spustí opět na kola tak to auto zase zústane v provozní poloze bezezměny ejo? = to je toti to samé co se stane při brdění .Ale u to neře má pravdu sice svou ale má - nevím jestli se vzájemně doplňujete ale je to asi jako s výdrí aditiv a FAP filtru. - nevím kolik lidí vám věří ale někteří asi ano protoe se musí přesvědčit sami a xx to tu musím vysvětlovat tady já e to nemají rozbyté e to je jinak.
Fakt nevim jak souvisi tebou popisovaná naprosto bizardní situace zvedani stojiciho (!) auta na heveru (nehlede k faktu, ze u stojiciho auta je úplne jedno jestli je nebo neni zmáčknuté tlacitko sport) s tim o čem jsme se tady bavili a to je potlacovani naklonu u Hydractive pri jizde nebo při brzdeni/akceleraci a funkce ventilů v BHI. To co tady popisujes je úplne jina vec.Vis jak se rika v tom prislovi : jeden o koze a druhy o voze...
PS: o stavu FAPu, ktery jsi mimochodem cistil ty sam abys pak vzapeti prohlasil ze je vlastne ucpany se nema smysl vic zminovat