e u by si to pochopil ? No asi zřejmě chce tvrdit e kdy zmáčkne tlačítko sport a začne zvedat auto heverem za karosérii tak kola nezústanou na zemi ale zvednou se v té poloze zatíeného auta a kd auto spustí opět na kola tak to auto zase zústane v provozní poloze bezezměny ejo? = to je toti to samé co se stane při brdění .Ale u to neře má pravdu sice svou ale má - nevím jestli se vzájemně doplňujete ale je to asi jako s výdrí aditiv a FAP filtru. - nevím kolik lidí vám věří ale někteří asi ano protoe se musí přesvědčit sami a xx to tu musím vysvětlovat tady já e to nemají rozbyté e to je jinak.
No jetě mne napadlo e bych to mohl posílat rovnou k tobě k vyření problému kolem hydrauliky - ale to by chtělo asi online abychom se pobavili.
To je opravdu tak těké pochopit e tlak zatíeného auta je xx a ten prohne membránu v kouly -setrvačností (která nemá nic společného s pérováním) se sníí zatíení na nápravu a za pomoci tlaku v kouly se ta zadní část zvedá - nebo ty tím ventilem který se zavře na středovém regulátoru zabrání aby ten tlak v té ,,nehydraulické" části nevytlačila píst pístnice a nezvedla se ta zadní část ? Jak tomu zabrání cokoli ne uputění protitlaku (tlaku v hydraulickém okruhu) čím tomu zabrání? k pístnicím vede ke kadé jedna trubka , v pístnici ventyl ádný není nebo je ? Mezi pístnicí a tyčkou která spojuje z. rameno jsem také ádnou věc neviděl - tak nevím co by tomu zvednutí mohlo zabránit. Je mi jedno co si kdo o kom myslí a jestli někdo k tomu něco napíe ale vím e jsi nadával a uráel vlastně ty sám sebe.