No je fakt e dnes kdy jsem to zkouel, jel jsem asi 100 a pořádně jsem lápl na plyn, auto mělo velmi sviné zrychlení, ale rozklepalo se to při tom záběru docela dost. To také nahrává té poloose. A to je nějak ohnutá? Jak se to mohlo stát?
Přečti si co jsem napsal jetě jednou - ta poloosa neběhá přesně v ose - kdy tomu naloí se předek přizvedne a zadek klesne a poloosa(vnitřní kloub) má vymačkané prohlubně a triangl do nich v záběru skáče - teoreticky pokud by byla poloosa přesn v ose tak by se toto nedělo ale to by jsi musel mít auto skoro ve spodní poloze a to nejde - u mne to vyřeilo sníení o dva centimetry předku (ale to se projevovalo jen nepatrně) jestli to chápu dobře tak u to vybruje hodně a řeení je výměna poloosy . (jetě zkontroluj středové loisko na dlouhé poloose - to to dovede dělat také)