No jak byř se mohlo něco na třmenu a bzdiči opotřebit - kdy se to po celou dobu vlastně nehýbe. Zkus se podívat do místa kde sedí destičky ve třmenu,zkus si zahýbat s tyčkou u nového třmenu a u toho co má na autě,a pístky? no pokud bude mít neopotřebované kotouče a bude měnit desky v 50% tak tomu budu tak troku věřit,ale větinou měním kotouče e jsou vidět chladící ebra a desky na plechu + zkříené prasátka a vytočené nadoraz - bývá to jeden z příznaků vybrací brzd i na novejch kotouích , nebo cvakání. Ale je mi to jedno - já za svou práci ručím a nemívám reklamace a mám tu bednu třmenů a brzdičů kdyby někdo chtěl uetřit můe si zrepasovat do zásoby nebo na keft. (ty poslední jsem měnil protoe jsem na nich zohýbal origo přípravek na zatočení válečků, potom tu mám několik tyček které jsem musel vybojovat letlampou ze třmenu nebo jné které mají vakl jako prase atd.. Kdo má zájem ? za cenu rotu jsou vae (také některé tečou,jiné nemají prachovky atd..