Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Hydraulické koule pérování C5
PATaMAT
08.03.2018 14:32 - Re: Hydraulické koule pérování C5
U??vate?
Pokrok nezastavíš ... Ukazuji jen že novější šedé zploštělé koule se montovaly na už poslední ročník Xantií. Dokonce uplně stejná koule je pro Xantii a c6. Šedé koule jsou dokonalejší, mají například větší průměr membrány a tím kratší zdvih, tak že při práce se tolik nehýbe a tolik netrpí. Na c5 I a II nejde starší koule na předek namontovat kvůli malému prostoru. Třeba i to je důvod proč jsou zploštělé? Provedením nové koule odpadl problém s doplňováním dusíku a mohli tak garantovat 200tis km bez servisního zásahu, to platí i o LDS...

Asi bych to přirovnal k pneumatikám na ráfku 15" a 16" . Oboje plní svoji funkci ale každá jinak při zachování stejného obvodu - vnějšího průměru. 15" bude mít větší profilové číslo, 16" menší, na celkovou velikost kola a obecné použití to nebude mít vliv ale na komfort a vlastnosti na vozovce ano.
např: 205/60/15" a 225/50/16" ... rozdíl ve velikosti je zanedbatelný 0,7% při 130km/h to bude odchylka 1 km/h ale jízdní vlastnosti budou uplně jiné,
podobné je to i s těmi koulemi ... Běžně si lidi dávají uplně jiná kola na auto a nikdo se nad tím nepozastavuje a tady se dělá s koulemi takovej cirkus

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator